انتخاب بهترین رنگ و طرح پرده آماده

آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 29078
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

یک شنبه 27 خرداد 1403

انتخاب بهترین رنگ و طرح پرده آماده

عوامل مهم در انتخاب بهترین پرده

پرده نقش غیرقابل انکاری در دکوراسیون دارد و افراد زمان چیدمان محل کار یا منزل بیشتر از سلیقه شخصی خود پیروی میکنند اما باید بدانید همیشه این ایده جواب نمیدهد و قبل از چیدمان با نظر و سلیقه شخصی، باید به جزئیات محیط دکوراسیون همچنین رنگ و اندازه ها توجه کرد تا بتوانید پرده مناسب دکوراسیون خود را تهیه کنید.

گزینه هایی که تاثیر مستقیم در دکوراسیون دارند عبارتند از:

مدل پرده، ابعاد پنجره، رنگ و طرح پرده، جنس پارچه پرده

رنگ مناسب پرده آماده

همانطور که میدانید پرده های آماده رنگ و طرح های متنوعی دارند و انتخاب شما را برای خرید هموار کرده اند. پرده بهتر است با توجه به ابعاد پنجره و سبک منزل انتخاب شود .اگر محیط مورد نظر شما فضای بزرگی ندارد یا حالت رسمی دارد بهتر است از رنگ های روشن با طرح ساده استفاده کنید .

برای محیط اداری با حالت رسمی بهتر است از رنگ های کرم قهوه ای یا خاکستری و خاکی استفاده کنید. همانطور که میدانید یکی از اجزاء ضروری در سالن پذیرایی پرده است بنابراین سعی کنید رنگ پرده با دیگر اجزای منزل دارای هارمونی باشد و با لوازم منزل هماهنگی داشته باشد تا بتوانید تصویری زیبا از یک دکوراسیون خلق کنید.

انتخاب مدل پرده

مدل پرده و تاثیر آن در فضا از اهمیت بسزایی برخوردار است که مهمترین مواردی که باید به آن توجه شود سبک پرده با اجزا دکوراسیون میباشد. انواع مدل های پرده عبارتند از :

پرده های کلاسیک

این مدل پرده معمولا تشریفاتی بوده و از نمونه مدلهایی است که با سبک منازل تجمل گرا و اشرافی بسیار هماهنگ می باشد. پرده های کلاسیک اغلب داری طرح های گل و طرح های برجسته می باشند که این طرح ها در حریر و مخمل کاملا مشهود است همچنین در این سبک بیشتر به تجمل گرایی پرداخته می شود.

پرده های مدرن چیست؟

پرده های ساده و بدون طرح یا با طرح را مدرن می نامند. ظهور این مدل  پرده‌ها  عصر جدیدی در دکوراسیون داخلی به وجود آورد. پرده های  مدرن یکی از پرطرفدارترین انواع مدل پرده است که این روزها در بخش‌های مختلف منزل و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرده های مدرن تا حد ممکن ساده هستند و برای انتخاب آن ها در دکوراسیون داخلی، بیشتر از رنگ های خنثی استفاده می شود.

انواع پرده مدرن

تنوع در انواع مدل پرده مدرن، جنس و کاربرد آن بسیار زیاد است. انواع پرده‌های مدرن عبارتند از:

پرده زبرا

یک مدل پرده از خانواده پرده شید می باشد که بصورت افقی، خطوط پهن و نازک دارد  و با استفاده از زنجیری که به پرده متصل است می توان نور را کم و زیاد کرد.

پرده پانچی

پرده های پانچی نسل جدیدی از پرده های مدرن است که جایگزین پرده های پلیسه شده است. این مدل پرده دارای سوراخ های بزرگی است که از بین آ نها چوب پرده عبور میکند.

پرده رومن

یک مدل پرده پارچه ای است که بصورت افقی به سمت بالا و طبقه طبقه  جمع میشود از این مدل دو نمونه دستی و برقی موجود است که میتوان در محیط خواب و سالن از آن استفاده کرد.

پرده شید

این نوع پرده مانند زبرا است با این تفاوت که یک لایه است و پوشانندگی کامل دارد بصورتی که می توان از آن به عنوان آستر پرده استفاده کرد. این مدل پرده را میتوان بصورت چاپیو تنها استفاده کرد.

پرده کرکره‌ای

این مدل پرده جنس فلزی و چوبی دارد. در دو مدل ۱۶ و ۲۵ میل می باشد و بصورت افقی بالا و پایین می شود و بیشتر در محیط اداره کاربرد دارد.

پرده مدرن تصویری

پرده های تصویری را می توان روی تمامی مدلهای زبرا و پارچه ای اجرا کرد. زبرا های تصویری با چاپ لوگو، مناسب اداره  و پرده تصویری پارچه ای، مناسب اتاق خواب کودکان می باشد.

از ویژگی های مهم پرده های مدرن ظاهر ساده آن است که حس سادگی در محل ایجاد کرده همچنین نظافت آسان و قیمت پایین این پرده ها نسبت به پرده های کلاسیک می باشد. این مدل پرده ها بهترین انتخاب برای منازل آپارتمانی و کوچک میباشد.

کاربرد پرده های مدرن

همانطور که توضیح دادیم مدل پرده مدرن با جلوه ساده و شیک باعث زیبایی خانه در عین سادگی میشود . این مدل پرده در موارد زیر کاربرد دارد:

اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، محل کار، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک، حمام

پرده مدرن برای خانه

کسانی که به پرده های سبک مدرن علاقه مند هستند می توانند با کمک مشاوران تیم تخصصی تاج پرده، پرده مناسب با نیازشان را به همراه لوازم مورد نیازتهیه کنند و با انتخاب هارمونی مناسب جلوه زیبایی به سالن پذیرایی خود ببخشند.

همچنین این مدل پرده برای خانه هایی با متراژ پایین بسیار مناسب می باشد و باعث بزرگتر شدن محیط سالن و خواب میشود.

پرده مدرن برای محل کار

این مدل پرده بهترین گزینه برای محیط اداری است.انتخاب رنگ خنثی برای محیط اداری و انتخاب هارمونی مناسب با مبلمان میتواند ترکیب زیبایی را خلق کند.

نحوه اندازه گیری پرده مدرن

اندازه گیری پرده مدرن بستگی به مدل آن دارد.

مثلا برای مدل زبرا یا کرکره  باید از جایی که میخواهید پرده نصب شود(دیواری-سقفی) تا ۱۵ الی ۲۰ سانت زیر پنجره را علامت بزنید و برای عرض پنجره هر طرف را ۱۵ سانت اضافه بگذارید.

در صورتیکه پرده سالن پذیرایی را میخواهید اندازه گیری کنید میتوانید برای عرض پرده سالن کل عرض دیوار را در نظر بگیرید مخصوصا اگه سالن کوچکی دارید ولی در مواردی دیوار زیادی در اطراف است که دارای موانعی است که نمیشود کل دیوار را پرده بزنید در این صورت هر طرف را ۲۰ الی ۵۰ سانت میتوانید اضافه کنید و برای ارتفاع بهتر است پرده را تا زمین سانت بزنید و ارتفاع کوتاه برای سالن اصلا پیشنهاد نمیشود.

جنس پارچه پرده‌های مدرن از چیست؟

انتخاب جنس پارچه بسیار راحت است چرا که باید از پارچه هایی با طرح مینیمال یا بدون طرح استفاده کنید. اگر فضای سالن شما نور خیلی کمی دارد باید از حریر ساده پانچی  بدون آستر استفاده کنید و اگر نور زیاد دارید از مدل آستر دار استفاده کنید همچنین برای محیط خواب اگه نور زیادی دارید و میخواهید محیط را تاریک کنید میتوانید از مدل های کتان ضخیم پانچ شده استفاده نمایید

نحوه شستشوی پرده های مدرن

شستشوی پرده های مدرن بسیار کار راحتی است. اگر متراژ آنها پایین باشد میتوانید این مدل پرده ها را با مخلوطی از آب ولرم و مایع لباسشویی بشویید و در صورتی که حریر های سفیدتان دوده گرفته اند می توانید  به مواد بالا پودر صابون و سرکه اضافه کنید. و همچنین شست و شوی هر ۶ ماه یکبار مانعی ندارد. اگر لکه غذا و شکلات و روغن روی پارچه های پرده تان بود ابتدا آن را با اسپری سیف که در بازار موجود است پاک نمایید بعد بشویید و در ضمن لکه جوهر خودکار با الکل پاک میشود.

شما می‌توانید انواع پرده ها از جمله پرده های مدرن و پرده های آماده را در فروشگاه آنلاین تاج پرده پیدا کنید.

فروشگاه تاج پرده یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع پرده ها و پرده های آماده در ایران است که به مشتریان به صورت حضوری و آنلاین خدمات ارائه می‌کند. تیم مشاوره تاج پرده بهترین پرده را متناسب با نیاز شما معرفی می‌کند و می‌توانید بهترین خرید خود را تجربه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:36

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::