آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 1725
بازدید هفته : 1798
بازدید ماه : 1798
بازدید کل : 31502
تعداد مطالب : 373
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

یک شنبه 19 فروردين 1397

بهینه سازی تصاویر برای موبایل – تکنیک های متداول

استفاده از فونت آیکن,افزایش سرعت بارگذاری صفحات,بهترین فرمت عکس برای سایت

بهینه سازی تصاویر برای موبایل، بر روی افزایش سرعت بارگزاری سایت در تلفن های همراه تاثیر مستقیم دارد. دوستان عزیزم، شما با آموزش سئو تصاویر که بخشی از آن در مقاله گذشته مطرح شد به راحتی میتوانید موجب افزایش ترافیک سایت خود شوید. در این مقاله به بررسی فرمت تصاویر می پردازیم و چند تکنیک طراحی سایت برای افزایش سرعت بارگزاری صفحه معرفی می کنیم.

چه کسانی از تصاویر رسپانسیو استفاده می کنند؟

جستجویی در کدنویستی وب سایت های اصلی مانند Amazon ،Facebook و BBC نشان می دهد که هیچکدام هنوز از عنصر picture (که در کتاب آموزش سئو توضیح داده شد) برای ارائه تصاویر ریسپانسیو استفاده نمی کنند.

آیا انجام چنین کاری برای این وب سایت ها سودمند است؟ ارائه تصاویر مختلف برای هر پلتفرم، چند مزیت در بر دارد:

  • به وب سایت امکان نمایش تصاویر بزرگتر و با رزولوشن بالاتر را در دسکتاپ می دهد.
  • اندازه تصاویر و وزن کلی صفحه را کاهش می دهد و به همین جهت نیز باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات در موبایل می شود.
  • به سایت موبایلی امکان نمایش تصاویر زوم شده را می دهد. (به تصویر crop شده سگ در پایین توجه کنید).
  • خرده فروشان می توانند تصاویر Hero موبایل فرندلی را بر روی موبایل نمایش دهند و بر روی نمایشگر های بزرگ هم اندازه های طبیعی تصاویر را نمایش دهند.

استفاده از فونت آیکن,افزایش سرعت بارگذاری صفحات,بهترین فرمت عکس برای سایت

پیدا کردن بهترین فرمت برای تصاویر

طبق آمار httpArchive، متداول ترین فرمت هایی که برای سایت های موبایلی یا موبایل فرندلی استفاده می شوند، به ترتیب 46% فرمت JPEG، 28% فرمت PNG، 23% فرمت GIF و 1% فرمت SVG است.

استفاده از فرمت نادرست تصویر می تواند اندازه فایل را افزایش داده و زمانی که می خواهیم از تصاویر در مقیاس های مختلف استفاده کنیم، بر کیفیت آنها تاثیر می گذارد.

دو مدل تصویر در وب داریم: raster و vector. تصاویر مدل اول از نقطه ها تشکیل می شوند (مانند یک تصویر دیجیتالی)، در حالی که تصاویر مدل دوم از خطوط و اشکال تشکیل می شود. فرمت های JPEG، PNG و GIF از مدل raster هستند. فرمت SVG مدل vector است. SVG فرمت جدیدتری است که هنوز زیاد از آن استفاده نمی شود، اما Google و Udacity استفاده از آن را برای طراحی ریسپانسیو سایت ها پیشنهاد می کنند.

هرکدام از این فرمت ها مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند، و هر طراحی هم نظر خاصی دارد و فرمت خاصی را می پسندد. شما باید برای انتخاب فرمت، سیاست های وب سایت خود را بررسی کنید، اما به طور کلی:

  • فرمت JPEG بیشتر برای گذاشتن عکس در وب استفاده می شود.
  • استفاده از فرمت GIF برای گذاشتن انیمیشن، عکس های ساده، آیکون ها و لوگوها مناسب است.
  • فرمت PNG برای عکس های باکیفیت تر، لوگوها، آیکون ها و دیگر تصاویر و عکس هایی که در آنها از افکت استفاده شده است به کار می رود.
  • SVG برای عکس ها، لوگوها و سربرگ صفحات به کار می رود.

جایگزین تصاویر سنتی

صفحات وب پر از تصاویر کوچک هستند، تصاویری مثل آیکون ها و دکمه ها. اگر هرکدام از این تصاویر با فرمت های تصویری خاصی از قبیل GIF/PNG/JPEG ساخته شده باشند، اندازه صفحه افزایش پیدا می کند چرا که برای بارگذاری هرکدام از این تصاویر، نیاز به ارسال درخواست جداگانه ای از جانب مرورگر است، که همین مسئله نیز به افزایش زمان بارگذاری صفحه کمک می کند.

سه روشی که به کمک آنها می توانید اندازه صفحات و تعداد درخواست ها را کاهش دهید، عبارت اند از:

  • فرمت CSS: این فرمت مجموعه ای از عکس های کوچک را به یک فایل CSS واحد تبدیل می کند. توجه داشته باشید که فایل های CSS حجیم که در آن از تصاویر زیاد و با بزرگی استفاده شده باشد، می تواند تاثیر برعکس بر روی سرعت سایت داشته باشد.
  • فونت آیکون ها: به شکل مجموعه ای از آیکون ها است که در قالب یک فایل واحد گنجانیده می شود.
  • اشکال CSS: اشکالی هستند که به جای روش های سنتی، با استفاده از فرمت CSS ساخته می شوند.

Mike D’Agruma به عنوان یک توسعه دهنده وب می گوید:

به منظور کاهش اندازه فایل، من معمولا از مجموعه آیکون های محبوب و بزرگ دوری می کنم و با استفاده از Fontastic فونت های آیکون مورد علاقه خودم را می سازم. این روش از چند جهت بسیار خوب است:

1) از آنجا که من تنها از تعداد کمی آیکون های خاص استفاده می کنم، اندازه فایل نهایی به میزان قابل توجهی کوچکتر خواهد شد.

2) این آیکون ها با فرمت SVG ساخته می شوند، که می توان اطمینان حاصل کرد برای همه دستگاه ها مناسب هستند.

3) این روش بسیار انعطاف پذیر است، چرا که آیکون های فونت کاملا با CSS قابل تغییر هستند.

یک راه دیگر برای آنکه بتوانید فایل های با اندازه مناسب بسازید که برای بارگذاری آنها زمان زیادی نیز صرف نشود، این است که با استفاده از فرمت CSS فرمت های مورد نیاز خود را بسازید. می توانید اکثر اشکال را با این روش ساخته و هر تغییری که خواستید را بر روی آنها اعمال کنید، یا به آنها افکت های مورد نظر خود را بدهید.

 

تکنیک های طراحی برای افزایش سرعت بارگذاری صفحه

بهینه سازی تصاویر,تصاویر رسپانسیو,سئو تصاویر

وقتی تصاویر اضافی را حذف کرده اید و بهینه سازی را انجام داده اید، اما صفحات شما هنوز با سرعت کافی بارگذاری نمی شوند، چه کار باید بکنید؟ تقلب!

Raluca Budiu می گوید اطمینان حاصل کنید که ابتدا موارد ضروری بارگذاری می شوند:

“در زمان لود شدن صفحه، اطمینان حاصل کنید که ابتدا متن بارگذاری می شود. به این ترتیب کاربران می توانند شروع به خواندن محتوا کنند. وقتی تصاویر بارگذاری می شوند، محتوایی که پیش از این بارگذاری شده است را تغییر ندهید. این کار باعث می شود جای آنها در صفحه تغییر کند و گاهی اوقات کاربران بر روی لینک اشتباه کلیک می کنند، چرا که لینک مورد نظر آنها به طور غیرمنتظره ای محو شده است.”

میان زمان بارگذاری مورد انتظار کاربر (perceived load time) و زمان بارگذاری واقعی (actual load time) تفاوت وجود دارد. مهم ترین مسئله برای کاربر این است که محتوایی که می خواهند ببینند، در دسترسشان باشد. کاربران دوست ندارند به یک صفحه خالی زل بزنند و منتظر باشند مرورگر تصاویری را بارگذاری کند که هیچوقت قرار نیست ببینند.

سه تکنیک متداول برای انجام این کار وجود دارد. Robert Gaines، توسعه دهنده وب و اپلیکیشن می گوید:

  1. بارگذاری با تاخیر(Deferred loading): در این مدل بارگذاری، با استفاده از JavaScript، بارگذاری تصاویر و دیگر موارد موجود در صفحه، تا زمانی که محتوای اصلی صفحه بارگذاری نشده است، متوقف می شود. بارگذاری با تاخیر، مدت زمان لازم برای بارگذاری محتوای ثانویه را کاهش می دهد، همچنین نیاز به کوچک کردن تصاویر را نیز کم می کند.
  2. بارگذاری تنبل (Lazy Loading): عناصر صفحه را تنها در زمان نیاز بارگذاری می کند. بنابراین ابتدا محتوای محلی که کاربر مشاهده می کند بارگذاری می شود، بعد همینطور که کاربر به پایین صفحه می آید، محتوای پایین صفحه نیز بارگذاری می شود. این روش بیشتر در گالری تصاویر مثل تصویر بندانگشتی محصولات در سایت های خرده فروشی استفاده می شود. تصاویر بزرگ نیز تنها زمانی بارگذاری می شوند که بر روی آنها کلیک شود.
  3. بارگذاری پله پله تصاویر (Progressive image loading): در این شکل بارگذاری، ابتدا تصاویر با کیفیت کم بارگذاری می شوند و بعد از این که بارگذاری محتوای ثانویه پایان یافت، این تصاویر با تصاویر باکیفیت جایگزین می شوند. بارگذاری پله پله تصاویر عملکرد صفحه را با استفاده از ویژگی های بصری متعادل می کند. بر خلاف بارگذاری با تاخیر، در این نوع بارگذاری کاربران منتظر نمی مانند تا تصاویر بعد از محتوای اولیه بارگذاری شوند و از همان ابتدا تصاویر را می بینند.

ابزارهایی مانند Photoshop امکان ذخیره تدریجی فرمت های JPEG یا PNG را نیز می دهد که در نتیجه به روشی که توضیح داده شد، بارگذاری می شوند.

این مقاله آموزش تصاویر رسپانسیو، برای توسعه دهنده های وب می باشد، اما همه می توانند از آن استفاده کنند. دوستان عزیز، امیر قمصری و تیم نیوسئو همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. 






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:4

سه شنبه 7 دی 1396

سئو و بهینه سازی وبلاگ

یکی از مسائل مهمی که بعد از افتتاح وب سایت تبدیل به دل مشغولی صاحبان وب سایت میشود ، نمایش وب سایت در صفحه ی اول جست وجو و کسب رتبه ی برتر در میان سایر رقبا است. چیزی که امروزه از آن به عنوان سئو یاد میشود. سئو وبلاگ در موتور جست وجو ، جنبه های زیادی دارد که انجام آن ها ، سبب سئو وبلاگ یا وب سایت میشود.
در این مقاله ، تعدادی از مهم ترین عواملی که بر سئو و بهینه سازی یک وبلاگ موثر می باشد را بررسی می کنیم. همان طور که گفته شد سئو مبحث گسترده ای است. در این پست تنها به بررسی نکات پایه و اساسی که البته از اهمیت ویژه ای در بهینه سازی سایت برخورداند، میپردازیم.

نکات کلیدی در بهینه سازی وبلاگ

تاثیر پیوند های یکتا در بهینه سازی وبلاگ
ساختار پیوند های یکتا را در تنظیمات وب سایت خود تغییر دهید. بهترین ساختار برای تنظیم پیوند یکتا که در سئو وب سایت موثر تر است ، استفاده از عنوان فارسی و یا ترجیحا انگلیسی مطلب می باشد. تنها کافی است که در تنظیمات پیوند یکتا یا Permalinks ، از ساختار /%postnamee%/ در مقابل نام وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب ، در مقابل دامین شما ، عنوان پست نمایش داده میشود که در سئو موثر تر است.

بهینه سازی وبلاگ با ایجاد لینک های داخلی
ایجاد لینک های داخلی ، از عوامل اصلی ارتقای رنکینگ وب سایت است. تمرکز بر انتخاب کلمات هوشمندانه ، شرط اصلی ایجاد لینک داخلی است. به این معنا که حین نوشتن یک متن ، مطالب قبلی را به یاد داشته باشید و به مطالب مربوط در صورت ارتباط لینک دهید. با این کار کاربر را به خواندن مطلب جدیدی دعوت کرده اید و در عین حال سئو سایت خود را ارتقا داده اید. برای ایجاد لینک های داخلی موثر تر در سئو ، می توانید از افزونه های سئو موجود استفاده کنید و کیفیت عنوان ها را از نظر سئو بررسی کنید.

سئو سایت با به کاربردن کلمات کلیدی
کلمات کلیدی مجموع کلمات و عباراتی هستند که بیشتر از سایر بخش ها جست وجو میشوند و همین موضوع وب سایت شما در موتور جست وجو بهینه می کند. به این شکل که هر چه قدر تراکم کلمات کلیدی در یک مطلب بیشتر باشد سئو وبلاگ بهتر است.
ساده ترین راه برای مشاهده ی کلمات کلیدی پرتکرارتر که در بهینه سازی وبلاگ نیز تاثیرگذار تر باشد ، جست وجوی کلمه مد نظر در گوگل است. با این کار میتوان مشاهده کرد که میزان جست وجو برای این کلمه تا چه حد بوده و کدام یک برای سئو وبلاگ و مطالب شما بهتر است.

تاثیر محتوای مطلب در سئو وبلاگ
توجه داشته باشید که محتواهایی از نظر گوگل برتر هستند ، که پاسخ گوی عمده ی درخواست های کاربران باشند. با توجه به این که استراتژی های سئو در گوگل همه ساله در حال تغییر است ، باید همواره به فاکتور های مدنظر گوگل برایسئو ، نظیر طول مطلب توجه داشته باشید.

استفاده از عنوان و متن جایگزین برای بهینه سازی تصاویر
تصاویری که برای هر پست انتخاب می کنید ، باید دارای هویت باشند.تصاویر بی هویت در گوگل ارزشی ندارند و نمی توان به نمایش بهینه تصاویر امیدوار بود. تصویری که دارای عنوان و متن جایگزین مشخص باشد ، برای سئو وبلاگ موثر تر است. چرا که بخش عمده ی جست وجو های روزانه از طریق imagee گوگل صورت میگیرد.

منبع : نیوسئو






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:41

شنبه 15 آبان 1396

سئو چیست؟

 

 

سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. 

در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است)

  • موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود

طبق گزارش های اخیر در دوره آموزش سئو، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند.

حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست.

  • به «جذب» مشتریان کمک می کند

در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است.

  • موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود

تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است.

  • برندسازی شما را تقویت می کند

در پاسخ این سوال که سئو چیست می توان افزود سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود.

  • تقاضای آفلاین ایجاد میکند

یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

منبع : نیوسئو






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:59

سه شنبه 4 آبان 1396

رپورتاژ آگهی چیست؟

 

 

رپورتاژ آگهی چیست؟ جواب به زبان ساده منظور از رپورتاژ آگهی این است که تبلیغ شما در قالب یک مقاله خبری تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند همانطور که در صفحه آموزش سئو توضیح داده ام. امروزه رپورتاژ آگهی بهترین بک لینک ممکن است. دلیل این امر این است که بک لینک های مدنظر شما برای همیشه در سایت های رپورتاژ کننده ثبت خواهند شد و هرگز حذف نمی شوند.

امیر قمصری همواره به شما گفته است خرید بک لینک بد است به دلیل اینکه در صورت عدم تمدید همیشگی، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف خواهد شد و پس از مدتی منجر به افت رتبه شما خواهد شد که اگر تعداد این حذف ها زیاد شود مشمول جریمه قطعی گوگل خواهید شد، که در صورتی که رپورتاژ آگهی انجام دهید با توجه به اینکه شما می توانید همزمان چندین بک لینک را برای خود به صورت دائمی بسازید، تاثیر بسزایی در پیشرفت سئو شما خواهد داشت.

 

 

در پاسخ این سوال که رپورتاژ چیست می توان گفت رپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. با این ‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به ‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید.

 

 

از میان سایت هایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارند، اولیت زیر را در خرید رپورتاژ مدنظر قرار دهید :

 

1. سایت های سئو قوی

 

2. سایت های خبری قوی

 

3. سایت های سرگرمی قوی

 

4. سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما

 

 

حال بر اساس درخواست های بیشمار شما و دوستان شما در سال گذشته، سایت نیوسئو برآن شده است که بخش رپورتاژ آگهی را برای استفاده عموم، فعال نماید که البته با توجه به سطح بالای سایت نیوسئو در موتور جستجوگر گوگل (رتبه اول گوگل در بیش از 400 عبارت کلیدی و 50 عبارت کلیدی بسیار پر کلیک) و داشتن حدود 4000 آیپی (بازدیدکننده) روزانه، قطعا هر مطلبی در این سایت منتشر نخواهد شد.

 

یکی دیگر از نکات مهم رپورتاژ خبری در سایت نیوسئو این استکه با توجه به اینکه مطالب سایت نیوسئو تنها با گذشت 24 ساعت پس از انتشار توسط ده ها سایت کپی می شوند، ممکن است بک لینک شما در سایت های دیگری هم قرار گیرد و بیش از پیش باعث برندسازی و سئو سایت شما گردد.

(البته به شرطی که مقاله شما ارزش کپی شدن داشته باشد …)

 

 

منبع : سئو سایت

 

 






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 12:49

چهار شنبه 24 شهريور 1396

کتاب آموزش سئو سایت

http://www.newseo.ir/images/2016/09/ketab_poster-2.jpg

کتاب آموزش سئو سوالات متداول سئو کتابی فوق العاده مهم برای عموم وب مستر ها (صاحبان سایت ها و وبلاگ ها) می باشد. شما از طریق سئو سایت خود می توانید درآمد خود را حداقل 10 برابر کنید، کاری که نیوسئو برای ده ها شرکت و سایت انجام داده است. چیزی حدود یک سال است که تصمیم بر آن داشتم تا براساس صدها درخواست ایمیلی و ده ها تماس تلفنی ، کتاب آموزش سئو سایت شامل مقالات تولید شده در سایت نیوسئو در اختیار عموم قرار دهم که به راحتی بتوانند به صورت آفلاین در منزل،مترو،اتوبوس،ماشین،قطار و حتی در میهمانی ها و کتابخانه هایی که دسترسی به اینترنت در آن مقدور نیست ، به بهترین شکل ممکن سئو بیاموزند و از آن در پیشرفت شغل اینترنتی خود بهره ببرند.

به همین سبب در اولین اقدام برای ساخت کتاب آموزش سئو سایت، تصمیم گرفتم بخش بسیار مهم و جذاب سوالات متداول سئو را انتخاب کنم. این کتاب که در اصل به صورت کتاب آموزش سئو pdf تهیه شده است حاصل سال ها تجربه در زمینه آموزش سئو سایت است و در واقع همانطور که می دانید از بهترین روش آموزشی در دنیا که اساتید دانشگاه های ایران هم به شدت بر روی آن اصرار دارند، یعنی پرسش و پاسخ استفاده کرده است. بی شک این کتاب پاسخ صدها سوال شما در زمینه سئو را به بهترین شکل ممکن داده است و می توانید با مطالعه دقیق آن از خیلی ها در سئو سایت سبقت بگیرید …

این نسخه از کتاب ویرایش اول بوده که انشاالله در ویرایش های بعدی این نسخه، محتوای جدید و متفاوتی هم به آن افزوده خواهد شد.حجم کتاب 4 مگابایت بوده و 145 صفحه دارد. شما می توانید از اینجا فهرست عناوین را مشاهده نمایید .

 

منبع : نیوسئو






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:27

شنبه 20 شهريور 1396

معرفی نرم افزار حسابداری

 

وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور طبق ابلاغ مورخ 1393/12/20 دستگاه‌های اجرایی را موظف به پیاده‌سازی نظام حسابداری بخش عمومی یا همان حسابداری تعهدی از ابتدای سال 1394، کرده است. قطعا هدف از انجام این کار ارتقاء کیفیت نظارت مالی بر دستگاه‌های دولتی است.
شرکت سیستم های طلایی شرق با درک دغدغه‌ های دستگاه‌ های مختلف دولتی نسبت به اجرایی شدن حسابداری تعهدی در دستگاههای دولتی، و با بیش از یک دهه تجرب موفق در زمینه تولید نرم افزارهای گوناگون و عرضه آن به بیش از 25 ارگان دولتی با رزومه ای فوق العاده و غیرقابل انکار، نرم افزار حسابداری تعهدی خویش را با امکانات ذیل در اختیار کارفرمایان محترم قرار خواهد داد.

شرکت سیستم های طلایی شرق دارای رتبه 4 در تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری در طرح تشخیص صلاحیت و طبقه بندی شرکت های داده ورزی توسط شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد.

جداول پایه و اطلاعات سیستم در این نرم افزار به صورت زیر می باشد :

جداول پایه
  • امکان تعریف واحدهای مالی
  • امکان تعریف انواع سند
  • امکان تعریف موضوعات سند
  • امکان تعریف حسابهای اصلی
  • امکان تعریف عناوین جداول اجزاء کد حسابداری
  • امکان ثبت اطلاعات جداول اجزاء کد حسابداری
  • امکان تعریف ساختار کد حسابداری
  • امکان تعریف نامه های ضمیمه سند
  • امکان تعریف پیش فرض اطلاعات طرح
  • امکان تعریف دسته چکهای بانکی
  • امکان تعریف ثوابت سیستم
اطلاعات سیستم
  • امکان ثبت اطلاعات و عملیات سند
  • امکان ضمائم اسناد حسابداری
  • امکان تعریف در وجه چک
  • امکان صدور چک
  • امکان مرور حسابها
  • امکان جستجوی اطلاعات در اسناد
  • امکان نمایش لیست خطاها در کد حسابداری
  • امکان ثبت قطعی اسناد
  • امکان بازکردن اسناد قطعی شده
  • امکان تکرار سند
  • امکان صدور سند معکوس
  •     امکان ادغام سند – سفارش مشتری
  •     امکان تغییر کد حسابداری – سفارش مشتری
  •     امکان تغییر شماره و تاریخ سند – سفارش مشتری
  • امکان تغییر موقت سال و واحد

بی شک نرم افزار سناما که با این امکانات  در اختبار کارفرمایان محترم قرار گرفته است، هچون سایر نرم افزارهای شرکت سیستم های طلایی شرق، در ایران بی بدیل بوده و برای ساخت آن سعی شده است تمامی نیازهای مشتریان در زمینه حسابداری تعهدی در دستگاههای دولتی در نظر گرفته شود .






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:19

چهار شنبه 15 دی 1395

ایمیل مارکتینگ چیست و اصول موفقیت در آن

تبلیغات با ایمیل علاوه بر رپورتاژ آگهی  به دلیل ارزانی، سادگی و پوشش دهی  مخاطبان بی شمار، مورد توجه کسب و کارهای کوچک و نوپا و نیز بزرگان و نامداران صنایع مختلف با وجود داشتن بودجه های تبلیغاتی گزاف، قرار دارد و همه آنها از این روش تبلیغاتی بهره می برند و  آن را در اولویت قرار می دهند. اکنون به این موضوع پی بردید که ایمیل مارکتینگ چیست و چه کاربرد و اهمیتی دارد.

اما باید به این موضوع توجه کنید که این روش نیز مانند بقیه روش ها دارای اصول و نکاتی است بسیار مهم و ضروری که بدون آموزش ایمیل مارکتینگ نمی توانید به آنها پی ببرید و به هدف و خواسته خود برسید. بنابراین اگر می خواهید این گنج عظیم بازاریابی اینترنتی را فرا بگیرید این مقاله را از دست ندهید و به نکات آن عمل کنید.

  • هدف از نوشتن ایمیل را مشخص کنید.

مشخص کردن هدف مهمترین عامل موفقیت در هر کاری است. اگر هدف مشخصی نداشته باشید کمپین بازاریابی شما با شکست مواجه خواهد شد. هدف به شما نشان می دهد که چگونه باید محتوای خود را تولید کنید. همچنین گامهایی را که باید مرحله به مرحله انجام دهید را نیز روشن می کند. پس برای پیدا کردن هدف خود، خوب فکر کنید و عجله را کنار بگذارید.

  • عنوان را شفاف،ساده و به دور از پیچیدگی بنویسید.

برای اینکه مخاطب به ایمیل شما توجه کند نیاز است خیلی ساده موضوع را بنویسید به طوری که باعث به وجود آمدن ابهام و گمراهی در مخاطب نشود. صراحت و شفافیت برای نوشتن موضوع مهمترین اصل است. همچنین باید موضوع بیشترین سازگاری را با متن داشته باشد. در واقع اگر عنوان صریح و مشخص نباشد مخاطب اصلا به محتوای ایمیل شما توجه نخواهد کرد و مستقیم آن را حذف خواهد.

  • در انتخاب عنوان عجله نکنید.

عنوان مهمترین ابزار برای جلب نظر مخاطب جهت خواندن متن ایمیل است. پس برای نوشتن متن عنوان عجله نکنید. بعضی مواقع بهتر است ابتدا متن را بنویسید، سپس عنوان ایمیل را مشخص کنید.

  • درباره مخاطب هدف خود اطلاعات جمع کنید.

درباره علایق، میزان تحصیلات، خصوصیات رفتاری، خصوصیات اجتماعی و مواردی از این دست اطلاعات جمع آوری کنید. این موارد کمک می کنند که با شناخت کافی و لازم در مورد مخاطبین هدف، بتوانید پیشنهاداتی بدهید که مورد علاقه آنها واقع شود و در نهایت در بازاریابی موفقتر باشید.

  • تنها از لیست ایمیلی که خود تهیه کرده اید استفاده کنید.

این مورد بسیار مهم هست زیرا این عدم آگاهی صاحبان کسب و کار باعث شده است که بعضی شرکتها اقدام به فروش لیست ایمیل کنند. به سه دلیل مهم باید از  لیستی که خود تهیه کرده اید، استفاده کنید.

  1. لیست خریداری شده امکان دارد مربوط به مخاطب هدف شما نباشد.
  2. ممکن است شما به لیستی ایمیل تبلیغاتی بفرستید که به منظور بازاریابی تهیه شده باشد.
  3. ممکن است لیستی که تهیه کرده اید فیک باشد و یا ایمیل های آن اسپمر باشند.

آموزش ایمیل مارکتینگ,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ایمیل مارکتینگ

  • خودتان متن را بنویسید.

نوشتن متن را به فرد دیگری واگذار نکنید و خودتان شخصا آن را بنویسید تامطمئن شوید تمام مواردی که می خواستید در آن رعایت شده است. علاوه بر آن همیشه در انتهای متن ایمیل، راههای ارتباطی مثل آدرس سایت، شماره تلفن و فکس را بنویسید تا مخاطب هم سوالاتی که دارد را بتواند مطرح کند و هم با کسب و کار شما و فعالیتی که انجام می دهید بیشتر آشنا شود.

  • فقط ایمیلهای تبلیغاتی ننویسید.

ارسال ایمیل تبلیغاتی مخاطب شما را کلافه می کند پس آن را به حداقل برسانید و بیشتر ایمیل های خود را به موضوعات آموزشی، اطلاع رسانی و رخدادهای علمی در زمینه فعالیت خود اختصاص دهید.

  • مخاطب خود را کلافه نکنید.

در اختیار گذاشتن ایمیل از طرف مخاطب به معنی بمباران کردن آن توسط شما نیست. حتما برای ارسال ایمیل برنامه ریزی کنید و در ساعت و زمان خاص اقدام به ارسال ایمیل کنید. به عنوان مثال صبح یک ایمیل خود را به نکات آموزشی اختصاص دهید و بعد از ظهر یک ایمیل تبلیغاتی بفرستید. طبق بررسی هایی که ما انجام دادیم شرکتهای خبره در زمینه بازاریابی در روز فقط یک ایمیل آن هم نه تبلیغاتی برای مخاطبان خود ارسال می کنند. برای اینکه مدیریت و برنامه ریزی بهتری در این زمینه داشته باشید می توانید از نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای این منظور بهره ببرید.

  • نگارش ایمیلتان به زبان رسمی نباشد.

برای اینکه مخاطب با شما احساس راحتی کند و بتواند با محتوایتان راحت تر ارتباط برقرار کند بهتر است به زبان غیر رسمی با آنها صحبت کنید. ایمیل ارسالی از طرف شرکتهای بزرگ بازاریابی اینترنتی بدون استثناء به زبان غیر رسمی نوشته می شوند. برای اطمینان می توانید ایمیلهایی که خود دریافت می کنید را بررسی کنید تا به این موضوع پی ببرید !!

شرکت های خبره بازاریابی حتی اگر لیست خود را به منظور تبلیغات تهیه کرده باشند باز هم از ارسال ایمیل تبلیغاتی خودداری می کنند و سعی می کنند از ایمیل مارکتینگ به عنوان مکمل سایر روشهای جذب مشتری استفاده کنند. به عنوان مثال اگر آنها دارای فعالیتی در زمینه سئو سایت هستند از طریق ایمیل مخاطبان خود را  دعوت می کنند که مقالات و یا ویدئوهای آموزشی آنها را ببینند و پس از آنکه مخاطب خود را با اهمیت و ضرورت بهینه سازی آشنا کردند، آن زمان به مخاطب پیشنهاد می دهند که در صورت داشتن کسب و کار و فعالیت اینترنتی می توانند از خدمات شرکت در این زمینه بهره ببرند.

امیدواریم متوجه منظور ما شده باشید و اگر هنوز نتوانسته اید آن را درک کنید از شما عزیزان خواهش می کنیم که قسمت پایانی را چندین بار مطالعه کنید و سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید. نیوسئو مشتاق پاسخگویی به شما عزیزان همیشه همراه است.

منبع : سئو سایت






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:11

پنج شنبه 9 دی 1395

سئو سایت و فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت اول

آموزش سئو,سئو سایت,فاکتورهای رنکینگ گوگل

به جهت احترام به درخواست های مکرر شما دوستان عزیزم، از امروز شروع میکنم به ارائه مراحلی منحصربفرد که به شما کمک میکند عوامل رتبه بندی گوگل و محل قرارگیری سایتتان در نتایج جستجو (SERP) را بشناسید.

البته قبلا خیلی جامع تر به 200 فاکتور گوگل در بخش آموزش سئو سایت اشاره کردم اما این سلسله مقالات کتاب آموزش سئو جدیدی که در زمینه فاکتورهای  رنکینگ گوگل  منتشر خواهد شد به روزتر بوده و یادگیری دقیقی اینها در کنار توضیحات جامع قبلی بسیار کاربردی خواهد بود.

ما عوامل را به قطعات پازل مانندی تقسیم میکنیم که با چینش آنها در کنار یکدیگر نهایتا به شمایلی درست و کامل از رتبه بندی گوگل میرسیم. به نظر می رسد که صدها سیگنال وجود دارد و ما نمیتوانیم هرگز صددرصد از همه پارامترهای دخیل در ماجرا مطمئن باشیم. همچنین الگوریتم گوگل هر ساله هزاران بار تغییر میکند، بنابراین معیاری است که دائما در حال تغییر است اما ما سعی میکنیم با بهترین عملکرد همواره آپدیت و  دقیق باشیم. در بخش های بعدی بطور مفصل در خصوص عواملی چون محتوا، لینکها، یادگیری ماشین، گسترش سایت، دامنه،  موبایل، سرعت و … صحبت خواهیم کرد. ابتدا اجازه دهید بطور ساده المانهایی که گوگل برای رنک دادن به صفحات شما استفاده میکند را با هم بررسی کنیم.

فاکتور صفحه : 1-10

تگ عنوان

همانطور که در مقالات قبلی عنوان کرده ام، این تگ در سایت استفاده می شوند تا به گوگل و بازدیدکنندگان بگویند سایت شما بطور دقیق در چه موردی فعالیت می کند. بر طبق اعلام MOZ، تگ های عنوان یکی از مهمترین عوامل سئو صفحه بشمار میروند. در اینجا توضیحاتی در خصوص تاثیرگذاری آنها روی رنک صفحه شما ارائه خواهیم کرد :

  1. کلمات کلیدی که مایل هستید در آنها رنک پیدا کنید را در تگ عنوان قرار دهید.
  2. هر کلمه کلیدی که به تگ عنوان نزدیکتر باشد از اهمیت بیشتری برخوردار میشود و وزن بیشتری را دریافت میکند (منظورم دقیقا این است که عبارت کلیدی خود را در ابتدای عنوان قرار دهید).

کلمه کلیدی اصلی – کلمه کلیدی ثانویه | نام تجاری

  1. تگ عنوان شما بایستی توسط کاربر انسانی نوشته شود. در نتیجه حسی منطقی در آن ایجاد میشود (بجای یک مشت کلمه کلیدی تولید شده توسط ربات!).
  2. تگ عنوان خود را در سراسر وبسایتتان تکرار نکنید چرا که میتواند تاثیری عکس داشته باشد (منظورم دقیقا این است که یک عنوان را حتی در بیش از یک صفحه استفاده نکنید).

عوامل مهمی که شاید جز سیگنالهای اصلی بشمار نروند ولی تاثیر زیادی دارند:

          مطمئن شوید که تگ عنوان شما حدود 50-60 کاراکتر باشد (شامل فاصله ها). تگی طولانی تر ممکن است توسط گوگل کوتاه شود. اگر کسی نام برند یا شرکت شما را نشنیده است (و جزئی از عبارات کلیدی مهم نیست) آن را در انتهای تگ عنوان قرار دهید.

تگ های H1

تفاوت بین تگ H1 و تگ عنوان کاملا مشخص است: تگ عنوان در نتایج جستجو ظاهر میشود اما تگ عنوان چیزی است که بازدید کنندگان در صفحه مشاهده میکنند. تیتر یا نام صفحه وب شما در اکثر اوقات به تگ H1 شما شکل میدهد.

در اینجا بایستی نسبت به بعضی موارد در تگ عنوان خود مطمئن شوید:

  1. کلمات کلیدی موردنظرتان بایستی در تگ H1 باشد.
  2. H1 شما می تواند متفاوت از تگ عنوان باشد. البته حتما نبایستی ایگونه باشد! بابت مشابه بودن تگ عنوان و H1 در یک صفحه وب جریمه نخواهید شد (البته اکثر CMS ها این مورد را بطور خودکار ایجاد میکنند)؛ اما تغییر کلمات کلیدی در هردو باعث میشود شانس شما در جستجوهای مختلف افزایش میدهد (اگر بدونید که الان چه نکته مهمی بهتون یاد دادم باور کنید حداقل تو ذهنتون هم که شده از امیر قمصری تشکر می کنید!!).
  3. فقط یک تگ H1 در هر صفحه استفاده نمایید. البته اگر از HTML5 استفاده نمایید در هر بخش میتوانید از تگ H1 متفاوتی استفاده کنید.
  4. بخش اصلی محتوای خود را با استفاده از تگ های H2 و H3 بشکنید، اما از آنها بطور منطقی و کم استفاده نمایید.
  5. تگ های H2 و H3 شما بایستی شامل کلمات کلیدی مرتبط باشند. گرچه خودتان تکرار نمیکنید اما بازهم کلمات و عباراتی وجود دارند که امیدوار هستید در آنها رنک بیابید.

توضیحات متا

  1. توضیحات متا یا همان سئو سایت پاراگرافی کوتاه از متن قرارداده شده در HTMLL یک صفحه وب است که محتوای آن را توصیف میکند.

گوگل اعلام کرده است که توصیفات متا، سیگنالی برای رتبه بندی بشمار میروند. اما کیفیت توضیحات روی نرخ کلیک تاثیر میگذارند بنابراین بسیار مهم است در استفاده از این عنصر عاقلانه رفتار نمایید. ارسال خوانا و نسخه قابل فهم بسیار مهم است، چرا که توضیحات متا به مثابه آگهی تبلیغی برای صفحه موردنظر شما است.

توضیحات متا نباید بیش از 135-160 کاراکتر باشد.

توضیحات سئو را به هیچ عنوان کپی نکنید !

منبع : نیوسئو






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 10:10

سه شنبه 30 آذر 1395

آموزش تبلیغات کلیکی در گوگل

آموزش تبلیغات کلیکی گوگل,تبلیغات اینترنتی,تبلیغات در گوگل

پیش از آغاز بحث، بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که تبلیغات کلیکی چیست و  چه کاربردی دارد؟ pay per click) PPC) یکی از راههای مفید، ساده و موثر تبلیغات برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابان این عرصه برای تبلیغات در گوگل است. شما می توانید با  استفاده هدف مند از این نوع تبلیغات، موقعیت بهتری را در نتایجی که موتور جست و جو نشان می دهد، بدست آورید. سیستم تبلیغات کلیکی به این صورت است که با هر کلیک مخاطب روی لینک، مبلغی به حساب شما افزوده می شود و یا بر اساس تعداد کلیکی که روی لینک شما شده باید مبلغی را بپردازید. تبلیغات کلیکی یک راه بسیار موثر برای بدست آوردن مخاطب و ترافیک بیشتر برای وب سایت شما است. داشتن یک کمپین تبلیغاتی مفید و موثر به خصوص از نوع تبلیغات کلیکی در اینترنت نیازمند رعایت کردن اصولی است که بتوان در آن موفق شد. در غیر این صورت بودجه شما هدر می رود و با شکست مواجه خواهید شد. بنابراین، این مقاله را از دست ندهید.

  • هدف خود را مشخص کنید. همانطور که متوجه شدید باز هم هدف مهمترین موضوع برای شروع هر کاری است. شما عزیزان خوب می دانید که مشخص کردن هدف و خط مشی اولین گامی است که باید برداشته شود تا بتوانید در کار خود موفق باشید. هر برندی اهداف مختلفی از ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی دارد. برندی ممکن است برای معرفی خود کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کند یا برند دیگر برای بدست آوردن محبوبیت بیشتر و یا معرفی یک محصول جدید، پس به صورت دقیق هدف خود را مشخص کنید.
  • محتوای بهینه متناسب با هدف خود بسازید. پس از مشخص کردن هدف، باید محتوای مناسب آن را طراحی کنید. دقت کنید تولید  محتوای بهینه شده مطرح است. بنابراین، برای اینکه با آسودگی خیال کار را پیش ببرید بهتر است که از سئوکاران و نویسندگان متخصص بهره ببرید تا نتیجه خوبی بگیرید.
  • کلمات کلیدی مرتبط را انتخاب کنید. باید کلماتی را انتخاب کنید که مرتبط و متناسب با موضوع و نیز پر جست و جو هستند. کلمات کلیدی مناسب کمک می کنند که بیشتر دیده شوید و بودجه تبلیغاتی برای مدت زمان بیشتری دوام بیاورد. اصولا تبلیغات بدون بهینه سازی به شکست ختم می شود.
  • بودجه خود را مشخص کنید. تبلیغات کلیکی کاملا به بودجه ای که در نظر گرفته اید وابسته است. بنابراین میزان بودجه ای که می  خواهید صرف آن کنید را به طور کامل مشخص کنید و بعد از آن تعیین کنید برای هر ماه چقدر از بودجه را می خواهید هزینه کنید. اگر بودجه شما کم است باید بهینه و هدف مند آن را مصرف کنید و از کارهایی که باعث هزینه بیشتر می شود، خودداری کنید.
  • صفحه تبلیغاتی را بهینه طراحی کنید. صفحه هدف باید کاربر پسند، جذاب و بهینه و بدور از تبلیغات اضافی طراحی شود، چون باعث می شود که کاربر نتواند بر روی محتوای تبلیغاتی شما تمرکز کند و مداوم به لینکها و تبلیغاتی که در گوشه و کنار صفحه گذاشته اید مراجعه می کند و به هدفی که شما پیشبینی کرده اید، نمی رسد.
  • url را درست و بهینه انتخاب کنید. طراحی بهینه آدرس url یکی از موارد مهم و با اهمیت در مبحث سئو می باشد پس بنابراین در آدرس دهی صفحات سایت خود دقت کنید.
  • کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید. در طول زمان اجرای کمپین تبلیغاتی، آن را تجزیه و تحلیل کنید تا از میزان کارآیی آن مطلع شوید و  اطمینان حاصل کنید که همه اجزا درست کار می کنند. بیاد داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا عدم استقبال نباید ناامید شوید. باید به دنبال پیدا کردن مشکل و رفع آن باشید. اصولا کمپین های تبلیغاتی به صبر و پشتکار و تلاش بی وقفه نیاز دارند.

PPC روش بسیار موثر تبلیغات اینترنتی است و همان طور که در ابتدای مقاله و مقالاتکتاب آموزش سئو اشاره کردیم بهره گیری از آن در کنار سئو سایت می تواند شما را  بیشتر در معرض دید کاربران اینترنتی قرار دهد. در واقع می توان این نوع تبلیغات را مکمل دارویی برای بهینه سازی سایت نامید. بنابراین آن را جدی بگیرید و سوالات خود را در این باره از ما بپرسید. نیوسئو همواره تشنه سوالات و خدمت رسانی به شما عزیزان است.

منبع : نیوسئو






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:55

شنبه 13 آذر 1395

تاثیر زمان ماندن کاربران در سایت شما بر سئو سایت

Daily Time on Site چیست,بروزرسانی محتوای سایت در سئو,تاثیر بخش نظرات سایت در سئو

امروز و در این ساعت می خواهم در مورد مطلبی در سئو صحبت کنم که کمتر کسی به آن دقت می کند! و ان زمان ماندگاری کاربر در سایت شماست.

این بحث بسیار مهم است ! البته نه فقط از دید گوگل بلکه به لحاظ برند سازی ماندن کاربر در سایت شما تاثیرات مهم و مفیدی در پی خواهد داشت که شاید از هیچ طریق دیگری رخ ندهد.

شما در سایت خود باید شرایطی ایجاد کنید که باعث شود کاربر پس از ورود زمان بیشتری را در آن سپری کند.همانطور که می دانید الکسا به سایت ها رتبه ای می دهد به نام “Daily Time on Site” که نشان دهنده میزان حدودی حضور کاربران در سایت شما برای یک روز است.

اینطور نیست که زمان ماندگاری کاربران در یک سایت خبری با یک سایت نمایش فیلم و یک سایت دانلود یکی باشد .قطعا این طور نیست!! اما من در ذیل به شما نکاتی را گوشزد می کنم که هم برای سئو سایت مفید باشد و هم برای بحث برندسازی …

 

– بروز رسانی مداوم سایت

آپدیت کردن مطالب سایت و بروز رسانی محتوا ،همواره یکی از مواردی است که کاربر را بیشتر جذب سایت شما می کند و در واقع به این صورت کاربر با هر بار ورود به سایت ، مطالب جدید و متنوعی را مشاهده کرده و زمان بیشتری را در سایت صرف خواهد کرد. از آن طرف هرچه سایت شما کمتر بروز رسانی شود، کاربر با مشاهده مطالب تکراری ، اشتیاق بررسی مطالب سایت شما را از دست می دهد و ممکن است سریعا سایت شما را ترک کند و بدین صورت زمان ماندگاری او در سایت شما روز به روز کمتر خواهد شد …

– محتوای جذاب

محتوا یکی از مهمترین ها در امر سئو سایت می باشد هرچه مطالبی که در سایت شما قرار میگیرد از جذابیت بیشتری برخوردار باشد ، پس از ورود کاربر به سایت شما در ماندگاری او تاثیر بسزایی خواهد داشت.البته این بدان معنا نیست که هر محتوایی گیر آوردید در سایتتان قرار دهید !!!

– چند بخش کردن مطالب طولانی

اگر قصد ارائه مطلبی را دارید که نسبت تصویر به متن آن زیاد خواهد بود ، آن را به چند بخش تقسیم کنید و یا زمانی که محتوای مطلب شما خیلی زیاد است حتما آن را چند بخش کنید و در هر قسمت عنوان پست جدید را به صورت سری بندی نمایش دهید.

مثلا : فاکتورهای سئو 2016 – درس اول ، فاکتورهای سئو 2016 – درس دوم

– نمایش مطالب سایت درچند صفحه

اگر تعداد مطالب سایت شما زیاد است حتما آنرا در چندین صفحه برای کاربر به نمایش بگذارید (دقت نمایید که این مورد با مورد قبلی فرق زیادی دارد). معمولا نمایش بین ۵ تا ۱۰ مطلب در هر صفحه کاربردی و معقول است. نمایش تعداد زیاد مطالب در یک صفحه کاربر را خسته و زمان ماندن کاربر در سایت را کاهش می دهد.

– نمایش تبلیغات به صورت واقعا هدفمند و کاربردی

یکی از بزرگترین اشتباهات سالهای اخیر وب مسترهای ایرانی استفاده بی حد و اندازه از پاپ آپ بود.چیزی که به شدت کاربر را آزار می داد و خیلی زود گوگل برای آن مجازات بسیار سنگینی در نظر گرفت و صدها سایت ایرانی را به شدت جریمه کرد.اما تبلیغات بد و آزار دهنده فقط پاپ آپ نیست بلکه تبلیغاتی مثل تبلیغات برخی از سایت های دانلود که باید بیش از 50% صفحه را پایین بروید تا تازه به توضیحات نرم افزار برسید نیز برای کاربران حرفه ای بسیار زننده است …بهترین نوع تبلیغات رپورتاژ آگهیاست

– خدمات پشتیبانی آنلاین

ابزار پشتیبانی آنلاین همچون سیستم چت آنلاین به صورت عجیبی به افزایش ماندگاری کاربر در سایت کمک می کند.اما نباید فراموش کنیم ما در این رخداد کاربر را وادار به ماندن کردیم و او به تمایل قطعی خود، در سایت ماندگار نشده است.

– راه اندازی بخش نظرات سایت

از این طریق نیز به صورت کاملا هدفمند ماندگاری کاربران در سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد که حتی با این نکته شما یک تیر و دو نشان خواهید زد ! بروزرسانی محتوای سایت + ماندگاری بیشتر کاربر

ممنونم می شود اگر مورد دیگری دارید در بخش نظرات اعلام فرمایید تا به مقاله اضافه کنم.من (امیر قمصری) همواره منتظر نظرات جذاب شما هستم.

منبع : سئو سایت






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 12:27

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


آموزش تولید محتوا
سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::