آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 348
بازدید دیروز : 272
بازدید هفته : 2511
بازدید ماه : 2511
بازدید کل : 32215
تعداد مطالب : 374
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

پنج شنبه 27 بهمن 1401

قیمت خط 912 و موارد مهم در نحوه محاسبه آن

قیمت خط 912 و موارد مهم در نحوه محاسبه آن

 

قیمت خط 912 بر چه اساس محاسبه می شود و چه عواملی در آن تاثیر گذارند؟ آیا خرید سیم کارت همراه اول 0912 با قیمت‌های بالا، صرفه و توجیه اقتصادی دارد؟

در این صفحه قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم. قیمت خط 912 به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای آشنایی با آن‌ها می توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

برای دانستن قیمت خط 0912 ابتدا باید با برخی از نکات و اصطلاحات مانند کد خط تلفن همراه آشنا شوید که در ادامه به‌طور کامل شرح داده خواهند شد.

منظور از کد سیم کارت یا کد خط چیست؟

کد خط یا کد سیم کارت، عددی است که پس از پیش شماره (0912) قرار می گیرد. به عنوان مثال خط 0912255555 یک سیم کارت کد 2 محسوب می شود. خط کد 1 و 2، در مقایسه با کدهای دیگر خطوط 912، گرانتر می باشند.

خطوط کد 1 و 2، به دلیل این که از سایر کدها قدیمی تر هستند، محبوبیت بیشتری نزد علاقه‌مندان به خرید سیم کارت همراه اول 0912 دارند. اما همین امر سبب می شود قیمت خطوط دارای این کدها، تا حدودی افزایش یابد.

از آنجا که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده، نسبت به خطوط صفر، کمتر است و خط کد 2 تقریبا به اندازه کد 1 اعتبار دارد، بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه ها، سیم کارت های کد 2 کارکرده را ترجیح می دهند.

قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده نسبت به سیم کارت های کد 1 کارکرده بسیار کمتر بوده و معمولا ۵۰ درصد ارزان تر از خط کد ۱ قیمت گذاری می شوند. سیم کارت کد 2 بعد از خط های کد ۱، بیشترین متقاضی را در بین مشتریان همراه اول دارد.

سر شماره کد ۲ چند سال بعد از کد ۱ ارائه و با استقبال زیادی روبرو شد. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که در آن زمان کد سیم کارت مورد توجه نبود و متقاضیان به نیت استفاده از تکنولوژی بیسیم تلفنی و خدمات همراه اول اقدام به خرید سیم کارت می کردند.

اما امروزه با توجه به تفاوت هایی که بین کد سیم کارت های همراه اول ایجاد شده و اهمیتی که کدهای سر شماره 912 همراه اول پیدا کرده‌اند، سیم کارت های کد 2 ازجمله خط های معتبر و محبوب به حساب می آیند.

منظور از سیم کارت صفر و سیم کارت کارکرده چیست؟

منظور از صفر بودن سیم کارت این است که شماره مربوط به آن تا بحال فعال نشده باشد. در سیم کارت صفر از هیچ یک از خدمات پیامک، مکالمه و اینترنت همراه استفاده نشده است.

درنتیجه سیم کارتی که یک بار فعال شده و پس از آن حتی برای مدت زمان طولانی خاموش بوده را نمی توان در دسته سیم کارت صفر در نظر گرفت. بسیاری از افراد برای خرید خط 0912 صفر بودن آن را مدنظر قرار می دهند.

سیم کارت کارکرده و سیم کارت کم کار

خط یا سیم کارت کارکرده: اگر سیم کارت مدنظر، فعال شده و از یکی از خدمات پیامک، مکالمه و یا اینترنت استفاده کرده باشد، سیم کارت غیر صفر یا کارکرده محسوب می شود.

خط یا سیم کارت کم کارکرد: به یک سیم کارت کارکرده که برای مدت زمان بسیاری کوتاهی فعال شده باشد و البته هیچگونه تماس و پیامک خصوصی برای آن ارسال نشود. خط کم کارکرد گفته می شود.

به دلیل بالا بودن قیمت خط 912، بسیاری از افراد سیم کارت های کارکرده و کم کارکرد را انتخاب می کنند و از این طریق تا حدودی صرف بودجه خود را کاهش می دهند.

فاکتورهای موثر در قیمت سیم کارت 0912

جهت درک نحوه محاسبه قیمت خط 0912، باید با نکات و اصطلاحات بالا آشنا می شدید. حال به مهمترین عوامل موثر در قیمت خط 912 خواهیم پرداخت.

رند بودن شماره خط

مهمترین عامل در قیمت خط 912، میزان رند بودن آن است. این که شماره یک سیم کارت، تا چه حد رند باشد، تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد. قیمت خط 912 در صورت رند بودن، می تواند تا چند میلیارد تومان نیز برسد. شماره های رند نه تنها در پیش شماره 0912، بلکه در تمامی پیش شماره ها طرفداران بسیاری دارند.

همچنین سیم کارت رند جهت برند سازی بسیار موثر و مناسب است. اگر شما در تبلیغات مربوط به کسب و کار خود، یک شماره رند را در کنار نام برندتان بیاورید، تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطب خواهد داشت و سبب نهادینه شدن برند و شماره تماس شما در ذهن او خواهد شد.

کد خط 912

پس از رند بودن شماره، کد خط نیز تاثیر زیادی در قیمت خط 912 دارد. همانطور که گفته شد، کد خط 1 محبوب ترین کد در سرشماره 0912 می باشد. دلیل محبوبیت این کد قدیمی بودن آن است؛ اما همین قدیمی بودن موجب می شود که خط کد 1 صفر، وجود نداشته باشد؛ زیرا تمام شماره های مربوط به این کد، واگذار شده‌اند.

بنابراین اگر به دنبال خط 912 صفر هستید، باید کدهایی را انتخاب نمایید که هنوز خط صفر در آن ها وجود داشته باشد. درحال حاضر پیدا کردن خط صفر 912، در کدهای 7، 8، 9 و 0 آسان تر است.

مدت زمان کارکرد سیم کارت

منظور از خط صفر، کارکرده و کم کارکرد را بیان کردیم. این معیار نیز یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت سیم کارت 0912 می باشد.

در صورت یکسان بودن سایر موارد (میزان رند بودن، کد خط و...) خطوط صفر گرانتر هستند و هرچه میزان کارکرد، تماس ها و پیامک های شخصی برای یک سیم کارت بیشتر باشد، قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت.

خرید خط 912 ارزان

بسیاری از افرادی که قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارند اما بودجه آن ها زیاد نیست، به دنبال خط 912 ارزان هستند. جهت کاهش هزینه برای خرید خط 0912، می توانید خطوط 912 کارکرده، غیر رند و با کد 9 یا 0 را انتخاب نمایید. قیمت سیم کارت 0912 با شرایط مذکور، می تواند تا حد زیادی نسبت به سایر گزینه ها کمتر باشد.

خط 912 ارزان شاید داری کد خط محبوبی نبوده و یا حتی رند نباشد، اما بازهم دارای پیش شماره 0912 است که همین امر برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است و به عقیده آن ها، این سرشماره می تواند اعتبار بیشتری به پرستیژ کاری آن ها ببخشد.

به یاد داشته باشید که قیمت سیم کارت 0912 گاهی اوقات تا چند میلیارد تومان نیز ممکن است برسد، به همین دلیل امکان کلاه برداری و سوءاستفاده از اطلاعات کم افراد وجود دارد. بنابراین جهت خرید خط 0912 باید یکی معتبر ترین مراکز فعال در این زمینه را انتخاب نمایید.

حال با دانستن نکات و موارد مهمی که در بالا ذکر شدند، چطور باید جهت اطلاع از قیمت خط 0912 و خرید آن اقدام نمود؟ طوری که هیچگونه ریسکی شما را تهدید نکند.

جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید این خطوط، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com یکی از بهترین مراکز موجود می باشد.

شما می توانید با مشاهده لیست سیم کارت های موجود در این وب سایت، از قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده و یا سایر انواع خطوط 0912 مطلع شوید و جهت خریدی امن و مطمئن اقدام نمایید.

iran912.com مرجعی مطمئن و جامع است که فهرست های متنوع و با دسته بندی های مختلف از سیم کارت های 0912 را در اختیار شما قرار می دهد.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:17

پنج شنبه 27 بهمن 1401

نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

باتوجه‌به افزایش آمار کلاه‌برداری و سوءاستفاده از سیم کارت با هویت جعلی، اطلاع از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما است، اهمیت بسیاری دارد؛ بنابراین اگر بنا به دلایلی مجبور شده‌اید چند سیم کارت خریداری کنید و مدتی است که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، بهتر است از وضعیت فعال بودن آن‌ها آگاه شوید.

 
نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

در این مقاله شما را با نحوه پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی آشنا می‌کنیم. از طریق استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی می‌توانید متوجه شوید که چند سیم کارت به نام شما است و کدام‌یک از آن‌ها فعال یا غیرفعال است. به‌این‌ترتیب جلوی مشکلات احتمالی و سوءاستفاده افراد سودجو گرفته می‌شود.

 

استعلام تعداد سیم کارت ثبت‌نامی با کد ملی از طریق ارسال پیامک

یکی از روش‌هایی که به‌راحتی می‌توانید از طریق ورود کد ملی از وضعیت شماره تلفن همراه فعال آگاه شوید، ارسال پیامک است. در این روش با ارسال پیامک به سرشماره 3000504901 یا سرشماره 3000150 گزارش تعداد سیم کارت‌های فعال به شما داده می‌شود. در قسمت متن پیامک باید کد ملی خود را وارد کنید. بعد از ارسال متن، یک پیامک که حاوی اطلاعات اپراتور و تعداد سیم‌کارت‌های فعال با کد ملی شما است، برایتان ارسال می‌شود. اگر مغایرتی در اطلاعات و تعداد سیم‌کارت‌ها وجود داشت، با مراجعه به دفاتر اپراتورهای تلفن همراه و به همراه داشتن کارت ملی برای حل مشکل اقدام کنید.

اگر از خدمات پنل پیامکی استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که با استفاده از این روش نمی‌توانید شماره افرادی که به نام دیگران است را پیگیری کنید.

استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی به‌صورت آنلاین

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که کارهای خود را به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، برای پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی نیز می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام کنید. در این روش در ظرف چند ثانیه از تعداد سیم‌کارت‌ها و شماره‌هایی که به‌ نام شما هستند مطلع می‌شوید.

 

برای استعلام شماره تلفن همراه به‌صورت آنلاین ابتدا وارد سایت استعلام تعداد سرویس مخابراتی شوید. قبل از هرچیز قوانین سامانه را مطالعه کنید. بعد از قبول کردن قوانین، روی گزینه مرحله بعد را فشار دهید. بعد از ورود به صفحه بعدی، باید از قسمت نوع شناسه هویتی، عبارت کد ملی را انتخاب کنید. سپس در کادرهای اجباری اطلاعات مورد‌نیاز را بنویسید.

بعد از اینکه اطلاعات را به‌صورت کامل و دقیق وارد کردید، دکمه مرحله بعد را فشار دهید. در مرحله سوم برخی نکات به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی‌که اطلاعات به‌درستی وارد شده باشند، اس ام اسی که حاوی اطلاعات سیم کارت‌های شما و نوع اپراتور است، برایتان ارسال می‎شود. این پیام از طرف سامانه CRA.ir برای شما ارسال خواهد شد. مثلا در این پیامک اعلام می‌شود که در حال حاضر یک شماره همراه رایتل و یک شماره همراه ایرانسل به نام شما ثبت شده است.

برای ارسال پیامک انبوه  و انجام کارهای تبلیغاتی نمی‌توانید از این روش به شماره‌های افراد دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به شماره مخاطبان بهتر است از بانک های شماره موبایل که سامانه‌های پیامکی در اختیار شما می‌گذارند استفاده کنید. این پنل‌ها شماره مخاطبان را باتوجه‌به محل سکونت، سن، جنسیت و نوع مشاغل در اختیار شما می‌گذارند.

2

استفاده از اپلیکیشن‌ها برای پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی

مشترکین اپراتور همراه اول برای استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی می‌توانند از اپلیکیشن همراه من استفاده کنند. اگر این اپلیکیشن را ندارید با مراجعه به سایت همراه اول، نسخه اندروید یا ios اپلیکیشن را دانلود کنید. بعد از نصب این نرم‌افزار و ورود به بخش سیم کارت‌های من، تعداد خطوط ثبت شده و شماره‌هایی که به‌ نام شما است، نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید از خدمات مختلف این اپلیکیشن همچون خرید بسته‌های اینترنتی، مکالمه و پرداخت قبوض نیز استفاده کنید.

مشترکین اپراتور ایرانسل نیز می‌توانند از خدمات اپلیکیشن ایرانسل من بهره‌مند شوند. برای دانلود این اپلیکیشن به سایت ایرانسل مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در همه این موارد استعلام مالکیت سیم کارت با کد ملی را هر 10 روز یک‌بار انجام داد. با استفاده از کد ملی علاوه‌بر اطلاع از تعداد شماره‌هایی که به نامتان است می‌توانید برای استعلام خلافی خودرو با پیامک نیز اقدام کنید.

نحوه استعلام شماره تلفن همراه با کد ملی

تجارت پرسود و تبلیغات موفق با پنل پیامکی از فراز اس ام اس

در این مقاله با نحوه پیدا کردن شماره تلفن همراه با کد ملی و  استعلام شماره تلفن همراه آشنا شدیم. این کار به راحتی و از طریق روش‌های در دسترس انجام می‌شود. با در دست داشتن تلفن همراه و بعد از چند ثانیه می‌توانید از تعداد خط‌هایی که به نام شما است و نوع اپراتور آن‌ها آگاه شوید. آگاهی از تعداد سیم کارت‌های فعال کمک می‌کند که جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی را بگیرید. همچنین اگر به سیم کارتی دیگر نیاز ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

با مراجعه به سایت فراز اس ام اس به نشانی farazsms.com می‌توانید از مزایای بی‌شمار سامانه‌های اس‌ام‌اسی این شرکت آگاه شوید. چنانچه در مورد بهترین پنل پیامکی و نحوه خرید آن‌ها سوالی داشتید، آن را از طریق شماره‌ تلفن 02174853 با کارشناسان فراز اس ام اس مطرح کنید. تیم پشتیبانی فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:17

پنج شنبه 27 بهمن 1401

قیمت خط 912 و موارد مهم در نحوه محاسبه آن 2

قیمت خط 912 و موارد مهم در نحوه محاسبه آن  2

 

چه عواملی در قیمت خط 912  تاثیر گذارند؟ آیا خرید سیم کارت همراه اول 0912 با قیمت‌های بالا، صرفه و توجیه اقتصادی دارد؟

در این صفحه قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم. قیمت خط 912 به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای آشنایی با آن‌ها می توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

برای دانستن قیمت خط 0912 ابتدا باید با برخی از نکات و اصطلاحات مانند کد خط تلفن همراه آشنا شوید که در ادامه به‌طور کامل شرح داده خواهند شد.

منظور از کد سیم کارت یا کد خط چیست؟

کد خط یا کد سیم کارت، عددی است که پس از پیش شماره (0912) قرار می گیرد. به عنوان مثال خط 0912255555 یک سیم کارت کد 2 محسوب می شود. خط کد 1 و 2، در مقایسه با کدهای دیگر خطوط 912، گرانتر می باشند.

خطوط کد 1 و 2، به دلیل این که از سایر کدها قدیمی تر هستند، محبوبیت بیشتری نزد علاقه‌مندان به خرید سیم کارت همراه اول 0912 دارند. اما همین امر سبب می شود قیمت خطوط دارای این کدها، تا حدودی افزایش یابد.

از آنجا که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده، نسبت به خطوط صفر، کمتر است و خط کد 2 تقریبا به اندازه کد 1 اعتبار دارد، بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه ها، سیم کارت های کد 2 کارکرده را ترجیح می دهند.

قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده نسبت به سیم کارت های کد 1 کارکرده بسیار کمتر بوده و معمولا ۵۰ درصد ارزان تر از خط کد ۱ قیمت گذاری می شوند. سیم کارت کد 2 بعد از خط های کد ۱، بیشترین متقاضی را در بین مشتریان همراه اول دارد.

سر شماره کد ۲ چند سال بعد از کد ۱ ارائه و با استقبال زیادی روبرو شد. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که در آن زمان کد سیم کارت مورد توجه نبود و متقاضیان به نیت استفاده از تکنولوژی بیسیم تلفنی و خدمات همراه اول اقدام به خرید سیم کارت می کردند.

اما امروزه با توجه به تفاوت هایی که بین کد سیم کارت های همراه اول ایجاد شده و اهمیتی که کدهای سر شماره 912 همراه اول پیدا کرده‌اند، سیم کارت های کد 2 ازجمله خط های معتبر و محبوب به حساب می آیند.

منظور از سیم کارت صفر و سیم کارت کارکرده چیست؟

منظور از صفر بودن سیم کارت این است که شماره مربوط به آن تا بحال فعال نشده باشد. در سیم کارت صفر از هیچ یک از خدمات پیامک، مکالمه و اینترنت همراه استفاده نشده است.

درنتیجه سیم کارتی که یک بار فعال شده و پس از آن حتی برای مدت زمان طولانی خاموش بوده را نمی توان در دسته سیم کارت صفر در نظر گرفت. بسیاری از افراد برای خرید خط 0912 صفر بودن آن را مدنظر قرار می دهند.

سیم کارت کارکرده و سیم کارت کم کار

خط یا سیم کارت کارکرده: اگر سیم کارت مدنظر، فعال شده و از یکی از خدمات پیامک، مکالمه و یا اینترنت استفاده کرده باشد، سیم کارت غیر صفر یا کارکرده محسوب می شود.

خط یا سیم کارت کم کارکرد: به یک سیم کارت کارکرده که برای مدت زمان بسیاری کوتاهی فعال شده باشد و البته هیچگونه تماس و پیامک خصوصی برای آن ارسال نشود. خط کم کارکرد گفته می شود.

به دلیل بالا بودن قیمت خط 912، بسیاری از افراد سیم کارت های کارکرده و کم کارکرد را انتخاب می کنند و از این طریق تا حدودی صرف بودجه خود را کاهش می دهند.

فاکتورهای موثر در قیمت سیم کارت 0912

جهت درک نحوه محاسبه قیمت خط 0912، باید با نکات و اصطلاحات بالا آشنا می شدید. حال به مهمترین عوامل موثر در قیمت خط 912 خواهیم پرداخت.

رند بودن شماره خط

مهمترین عامل در قیمت خط 912، میزان رند بودن آن است. این که شماره یک سیم کارت، تا چه حد رند باشد، تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد. قیمت خط 912 در صورت رند بودن، می تواند تا چند میلیارد تومان نیز برسد. شماره های رند نه تنها در پیش شماره 0912، بلکه در تمامی پیش شماره ها طرفداران بسیاری دارند.

همچنین سیم کارت رند جهت برند سازی بسیار موثر و مناسب است. اگر شما در تبلیغات مربوط به کسب و کار خود، یک شماره رند را در کنار نام برندتان بیاورید، تاثیر بسیار مثبتی در ذهن مخاطب خواهد داشت و سبب نهادینه شدن برند و شماره تماس شما در ذهن او خواهد شد.

کد خط 912

پس از رند بودن شماره، کد خط نیز تاثیر زیادی در قیمت خط 912 دارد. همانطور که گفته شد، کد خط 1 محبوب ترین کد در سرشماره 0912 می باشد. دلیل محبوبیت این کد قدیمی بودن آن است؛ اما همین قدیمی بودن موجب می شود که خط کد 1 صفر، وجود نداشته باشد؛ زیرا تمام شماره های مربوط به این کد، واگذار شده‌اند.

بنابراین اگر به دنبال خط 912 صفر هستید، باید کدهایی را انتخاب نمایید که هنوز خط صفر در آن ها وجود داشته باشد. درحال حاضر پیدا کردن خط صفر 912، در کدهای 7، 8، 9 و 0 آسان تر است.

مدت زمان کارکرد سیم کارت

منظور از خط صفر، کارکرده و کم کارکرد را بیان کردیم. این معیار نیز یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت سیم کارت 0912 می باشد.

در صورت یکسان بودن سایر موارد (میزان رند بودن، کد خط و...) خطوط صفر گرانتر هستند و هرچه میزان کارکرد، تماس ها و پیامک های شخصی برای یک سیم کارت بیشتر باشد، قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت.

خرید خط 912 ارزان

بسیاری از افرادی که قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارند اما بودجه آن ها زیاد نیست، به دنبال خط 912 ارزان هستند. جهت کاهش هزینه برای خرید خط 0912، می توانید خطوط 912 کارکرده، غیر رند و با کد 9 یا 0 را انتخاب نمایید. قیمت سیم کارت 0912 با شرایط مذکور، می تواند تا حد زیادی نسبت به سایر گزینه ها کمتر باشد.

خط 912 ارزان شاید داری کد خط محبوبی نبوده و یا حتی رند نباشد، اما بازهم دارای پیش شماره 0912 است که همین امر برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است و به عقیده آن ها، این سرشماره می تواند اعتبار بیشتری به پرستیژ کاری آن ها ببخشد.

به یاد داشته باشید که قیمت سیم کارت 0912 گاهی اوقات تا چند میلیارد تومان نیز ممکن است برسد، به همین دلیل امکان کلاه برداری و سوءاستفاده از اطلاعات کم افراد وجود دارد. بنابراین جهت خرید خط 0912 باید یکی معتبر ترین مراکز فعال در این زمینه را انتخاب نمایید.

حال با دانستن نکات و موارد مهمی که در بالا ذکر شدند، چطور باید جهت اطلاع از قیمت خط 0912 و خرید آن اقدام نمود؟ طوری که هیچگونه ریسکی شما را تهدید نکند.

جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید این خطوط، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com یکی از بهترین مراکز موجود می باشد.

شما می توانید با مشاهده لیست سیم کارت های موجود در این وب سایت، از قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده و یا سایر انواع خطوط 0912 مطلع شوید و جهت خریدی امن و مطمئن اقدام نمایید.

iran912.com مرجعی مطمئن و جامع است که فهرست های متنوع و با دسته بندی های مختلف از سیم کارت های 0912 را در اختیار شما قرار می دهد.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:16

پنج شنبه 27 بهمن 1401

قیمت خط ۹۱۲ و عوامل موثر در آن

قیمت خط ۹۱۲ و عوامل موثر در آن

 
 

قیمت خط 912 به دلیل محبوبیت این سرشماره، نسبت به سایر سرشماره های همراه اول بالاتر است؛ اما نه آنقدر که برخی ها گمان می کنند. قیمت این خطوط به خودی خود آنچنان بالا نیست اما برخی از فاکتورها و ویژگی ها، موجب می شوند قیمت خط 912 افزایش پیدا کرده و گاهی اوقات حتی تا چندین میلیارد هم برسد.

در این صفحه قصد داریم عوامل موثر در قیمت سیم کارت 0912 را بررسی کرده و مزایا هریک را بیان کنیم.

 

اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارید، باید بدانید که این خطوط می توانند چه ویژگی هایی داشته باشند. فاکتورهای متغیری برای این خطوط وجود دارند که هرکدام می توانند تا حدودی روی قیمت خط 0912 تاثیر بگذارند.

 

همانطور که گفته شد، برخی از این فاکتورها ممکن است قیمت سیم کارت 0912 را تا چندین میلیارد فزایش دهند، اما چه ویژگی هایی موجب می شوند که یک سیم کارت ساده، چنین ارزشی پیدا کند؟

کد خط 912

کد خط 912، بر مبنای عددی که پس از سرشماره (0912) قرار می گیرد تعیین می شود. به عبارت دیگر هر عددی که پس از 0912 قرار داشته باشد، تعیین کننده کد خط مدنظر می باشد. برای مثال، شماره 0912 933 22 11 به دلیل این که دقیقا بعد از 0912 عدد 9 در شماره مربوط به سیم کارت قرار گرفته است، یک سیم کارت یا خط کد 9 به شمار می آید.

اما چرا کد خط، از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت آن می باشد؟ چرا قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده غیر رند، ممکن است از سیم کارت بدون کارکرد کد 9 بیشتر باشد؟

حتما می دانید که سیم کارت های 0912 از محبوبیت زیادی نزد افراد برخوردار هستند. همچنین بسیاری از افرادی که فعالیت های تجاری بزرگ انجام می دهند، جهت برقراری ارتباطات مربوط به کسب و کار خود، خطوط 0912 را انتخاب می کنند؛ زیرا این خطوط می تواند تا حد زیادی وجهه کاری و پرستیژ کسب و کار آن ها را افزایش دهند.

کد خط 912 نیز از عواملی است که می تواند اعتبار و پرستیژ کاری صاحب سیم کارت را در ارتباطات تجاری افزایش دهد؛ زیرا این معیار نشان دهنده قدمت سیم کارت می باشد.

هرچه کد خط، عدد کمتری باشد (بجز عدد 0) به معنای قدیمی تر بودن آن سیم کارت است. افرادی که دارای سیم کارت 0912 با کدهای 1، 2 و 3 هستند، جزء اولین افرادی به حساب می آیند که در ایران تلفن همراه داشته‌اند.

بنابراین کدهای خط محبوب و معتبر، می تواند پرستیژ و وجهه کاری صاحب خود را افزایش دهند. کد خط تاثیر زیادی در قیمت خط 912 دارد. کد 1، 2 و 3، به ترتیب دارای قیمت بیشتری می باشند و هرچه این عدد بیشتر شود، (به علاوه کد 0) قیمت خط 0912 مدنظر کاهش خواهد یافت.

به همین دلیل است که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده حتی در صورت رند نبودن، ممکن است از خطوط با کد 0 یا 9 بدون کارکرد، بیشتر باشد. کدهای 9 و 0، دارای قیمت کمتری نسبت به سایر کدها می باشند و به افرادی که به دنبال خط 912 ارزان هستند پیشنهاد می شوند.

همچنین برای تهیه خط 912 ارزان با بودجه کمتر، می توانید از خطوط دارای کد 9 یا 0، با مدت زمان کارکرد بالا و شماره های غیر رند استفاده نماید.

رند بودن شماره خط 0912

رند بودن شماره برای هر نوع خط تلفن همراه، مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود و بخصوص در قیمت خط 912 تاثیر زیادی دارد. طبیعی است که یک شماره همراه رند، اعتبار و وجهه اجتماعی و تجاری صاحب خود را افزایش دهد. از سوی دیگر شماره های رند به راحتی در ذهن مخاطبان ثبت شده و از یاد آن ها نمی روند.

بنابر دلایل ذکر شده در قسمت بالا، شماره های رند گزینه های بسیار مناسبی جهت درج شدن در انواع تبلیغات و برند سازی هستند.

حتما تبلیغ تلوزیونی مدرسان شریف را به خاطر دارید که در انتهای آن شماره تماس این مجموعه تحت عنوان (بیست و نه دوتا شیش) بیان می شد. با این که مدت زیادی است این تبلیغ دیگر پخش نشده، اما هنوز هم بسیاری از افراد هنگامی که اسم برند مدرسان شریف را می شوند، ناخودآگاه عبارت "بیست و نه دوتا شیش" (2966) نیز در ذهن آن ها مرور می شود.

این قدرت و تاثیر گذاری شماره های رند را در بازدهی تبلیغات و برندینگ نشان می دهد. به همین دلیل است قیمت خط 0912 با شماره های رند، تا این حد می تواند بالا باشد.

صفر یا کارکرده بودن سیم کارت

از دیگر ویژگی های موثر در قیمت خط 912، صفر یا کارکرده بودن آن است. سیم کارت های کارکرده، اگر برای انجام امور شخصی به کار رفته باشند، به دلیل داشتن تماس و پیامک از سوی مخاطبان صاحب قبلی، از قیمت کمتری برخوردار می باشند.

اما اگر سیم کارت کارکرده، برای موارد تجاری و دریافت سفارشات مربوط به یک کسب و کار خاص مورد استفاده قرار گرفته باشد، ممکن است قیمت آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند؛ زیرا تماس هایی از مشتریان هدفمند مربوط به کسب و کاری خاص دارد. این سیم کارت ها می توانند برای افراد فعال در همان کسب و کار، بسیار ارزشمند باشند.

برای مثال فرض کنید شخص یا شرکتی فعال در حوزه فروش زعفران، برای دریافت سفارشات خود از یک خط 0912 رند با کد 2 استفاده کند. این خط به دلیل داشتن سرشماره محبوب 0912، رند بودن و داشتن کد 2، به خودی خود قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. حال تصور کنید که صاحب خط، به هر دلیلی تصمیم بر فروش سیم کارت خود می گیرد.

این سیم کارت، برای سایر افرادی که در زمینه فروش زعفران فعالیت می کنند، بسیار ارزشمند تر خواهد بود؛ زیرا تماس های زیادی از سوی مشتریان صاحب قبلی دارد که دقیقا محصول قابل ارائه توسط آن ها را می خواهند. در این حالت، قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده مذکور، می تواند تا چندین میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

روش تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده

یکی از ساده ترین روش های تشخیص خط 0912 صفر از خطوط کارکرده، این است که با شماره مدنظر تماس بگیرید. اگر گوینده اپراتور عبارت "شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد" را بیان کرد، سیم کارت مدنظر صفر بوده و هنوز فعال نشده است.

به دلیل بالا بودن قیمت برخی از خطوط 0912، روش های کلاه برداری در این زمینه نیز رو به افزایش است. بنابراین اگر قصد خرید خط 0912 دارید، حتما باید از مراکز معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید.

یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز فعال در حوزه خرید و فروش خط 0912، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com می باشد. با مراجعه به این وب سایت، می توانید از قیمت خط 912 در انواع و دسته بندی های مختلف از جمله کدهای گوناگون، مطلع شوید.

Iran912.com یا همان شرکت ایران همراه، با داشتن مجوز های لازم، یکی از امن ترین مراکز موجود جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 می باشد. در وب سایت این شرکت فهرست هایی از انواع خطوط 912 با قیمت های مختلف وجود دارد که به راحتی می توانید شماره مدنظر خود را پیدا کرده و جهت خرید خط 0912، متناسب با ملاک ها و بودجه خود، اقدام نمایید.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:16

چهار شنبه 26 بهمن 1401

آموزش سئو سایت و مزایا بی نظیر آن

آموزش سئو سایت و مزایا بی نظیر آن

 

 

آموزش سئو و نحوه بهینه سازی وب سایت‌ها برای موتورهای جستجو، این روزها به امری بسیار مهم برای کسب و کارها و وب سایت ها تبدیل شده است. قرار گرفتن صفحات وب سایت در نتایج برتر گوگل توسط آموزش سئو و پیاده سازی صحیح نکات آن میسر می شود.

به عبارت دیگر با دیدن آموزش سئو سایت و انجام فرآیندهای مربوط به آن، می توانید صفحات سایت خود را در نتایج جستجو گوگل و سایر موتورهای جستجو، به کاربران نمایش دهید. برای درک بهتر اهمیت آموزش سئو سایت، ابتدا باید بدانید که دقیقا سئو چیست و چه مزایایی را می تواند برای وب سایت ها و کسب و کارهای آنلاین به همراه داشته باشد.

سئو چیست و چه مزایایی دارد؟

به طور کلی، سئو سایت علمی است که توسط آن، می توان صفحات وب سایت ها را با توجه به موضوعات مربوط به محتوای موجود در آن ها، به نتایج برتر موتورهای جستجو رساند. برای مثال، اگر عبارت "کسب درآمد از یوتیوب" را در گوگل جستجو کنید، گوگل صفحه‌ای را به عنوان اولین پیشنهاد خود به شما نمایش می دهد که برای این عبارت (کسب درآمد از یوتیوب)، از سایر صفحات هم موضوع خود بهتر سئو شده باشد.

آموزش تولید محتوا و سئو سایت، این روزها بسیار پرمخاطب هستند؛ زیرا از پردرآمد ترین مشاغل حال حاضر به شمار می آیند. در ضمن، این مشاغل را می توان تنها با داشتن یک کامپیوتر ساده و اینترنت، حتی در منزل انجام داد.

سئو و تولید محتوا برای وب سایت، بسیار به یکدیگر مرتبط بوده و تولید محتوا برای سایت، یکی از زیرشاخه های مهم سئو سایت محسوب می شود. به همین دلیل اگر کسی به دنبال آموزش سئو می باشد، باید تولید محتوا را نیز فرابگیرد یا دست کم به اصول سئو در تولید محتوا تسلط کامل داشته باشد.

مزایا سئو چیست؟

آموزش سئو سایت

اولین و مهمترین مزیت سئو سایت، جذب مخاطبان هدفمند به وب سایت است. یعنی مخاطبانی که عبارات مربوط به محتوای وب سایت شما را در گوگل جستجو کرده‌اند. تصور کنید که یک وب سایت فروش فرش دارید و صفحات سایت خود را با عباراتی مانند فروش فرش دست باف، خرید آنلاین فرش و سایر عبارات مشابه به نتایج برتر گوگل رسانده‌اید.

این عبارات توسط افرادی که قصد خرید انواع فرش را دارند در گوگل جستجو می شوند، حال اگر وب سایت شما به خوبی برای این عبارات سئو شده باشد، گوگل صفحات آن را به افراد مذکور به عنوان اولین پیشنهادها ارائه می دهد.

بسیاری از افراد، به پیشنهادات گوگل اعتماد بسیار بیشتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی یا کلیکی دارند. همین امر موجب می شود وب سایت شما به عنوان یک مرکز خرید مطمئن توسط گوگل به مخاطبان هدف شما معرفی گردد.

برند سازی با سئو

اگر وب سایت شما با عبارات مرتبط به حوزه کاری خود در نتایج برتر گوگل قرار بگیرد، کاربران هنگام جستجو این عبارات، همواره برند شما را در نتایج برتر مشاهده خواهند کرد. این امر سبب می شود برند و وب سایت شما به عنوان یکی از برندهای معروف و قابل اعتماد در حوزه کاری مدنظر، نزد مخاطبان شناخته شود.

آیا سئو سایت کار مشکلی است؟

موتورهای جستجو مانندYahoo ،Bing و Google سایت های مختلف را براساس الگوریتم های رنکینگ خودشان رتبه بندی می کنند. حال ما اگر بخواهیم وب سایتی را سئو کنیم، باید اصول این الگوریتم ها و بایدها و نبایدهایی که توسط آن ها تعیین می شوند را به خوبی شناسایی کرده و روی وب سایت مدنظر پیاده سازی نماییم.

گوگل از بیش از 200 عامل و فاکتور برای رتبه بنده سایت ها استفاده می کند. گرچه ما بسیاری از آن ها مانند محتوای باکیفیت، بک لینک های ارزشمند یا موارد فنی مانند سرعت سایت را می شناسیم، اما بسیاری از آن ها را گوگل به عنوان یک راز نگه داشته است.

 کارشناسان سئو مثل امیر قمصری سال‌ها است که در حال برملا کردن این رازها برای صاحبان سایت ها هستند؛ البته تعداد این رازها همواره در حال افزایش می باشد و سئو سایت تا حد توان پیچیدگی خود برای همیشه حفظ می کند تا هرکسی نتواند وارد این حرفه بی نظیر شود.

مهمترین سرفصل های آموزش سئو سایت

آموزش سئو سایت

  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش سئو محتوا
  • آموزش بک لینک سازی
  • آموزش بهینه سازی سورس
  • آموزش کار با ابزارهای تحلیل سئو مانند گوگل سرچ کنسول

موارد ذکر شده در بالا هریک دارای زیرمجموعه های فراوان بوده و می توانند ساعت ها آموزش ویدیویی داشته باشند.

سئو داخلی چست؟

سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی از سئو گفته می شود که درون خود وب سایت و از طریق پنل مدیریت آن قابل انجام هستند. از مهمترین موارد آموزش سئو داخلی می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • تولید محتوای با کیفیت
  • سئو محتوا
  • لینک سازی داخلی
  • بهینه سازی سورس
  • و...

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی مجموعه فعالیت هایی می باشد که برای انجام آن‌ها نیازی به دسترسی بخش مدیریت وب سایت ندارید. این بخش بسیار مهم از سئو، در دو مورد اصلی خلاصه می شود:

  • بک لینک سازی: گرفتن لینک از سایر وب سایت‌ها برای صفحات مختلف وب سایت مدنظر (وب سایتی که قرار است سئو شود).
  • برندینگ در گوگل: فعالیت هایی که موجب می شود کاربران نام برند وب سایت شما را به همراه عبارات کلیدی مربوط به موضوع آن، در گوگل جستجو نمایند. (مثال: خرید موبایل از دیجی کالا یا آموزش سئو نیوسئو)

سئو کلاه سفید چیست؟

عبارت سئو کلاه سفید از اصطلاحاتی است که در مباحث آموزش سئو سایت و در بین کارشناسان سئو رایج شده است، اما منظور از سئو کلاه سفید چیست؟ پیش تر بیان کردیم که موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت ها و صفحاتشان از الگوریتم های گوناگونی استفاده می کنند که هر یک از این الگوریتم ها تعیین کننده قوانین و دارای بایدها و نبایدهایی هستند.

به فعالیت هایی از سئو که کاملا طبق قوانین الگوریتم ها انجام می شوند و در پی انجام آن ها، خطری وب سایت را تهدید نمی کند، سئو کلاه سفید گفته می شود.

سئو کلاه سیاه چیست؟

برخی از فعالیت‌ها در سئو می توانند موجب بهبود رتبه صفحات سایت شوند، اما برخلاف قوانین موتورهای جستجو و الگوریتم ها هستند. به عبارت دیگر این فعالیت ها سبب گول زدن الگوریتم ها می شوند که سئو کلاه سیاه نام دارند.

اگر گوگل پی ببرد که فعالیت‌های سئو کلاه سیاه در سایتی انجام شده است، سایت مدنظر را جریمه خواهد کرد و یا حتی آن را به کلی از نتایج خود حذف می کند.

برای دیدن آموزش سئو و یادگیری کامل نکات و اصطلاحات ذکر شده در این صفحه با جزئی ترین نکات، سایت نیوسئو بهترین منبع ممکن می باشد. امیر قمصری با سال‌ها تجربه در عرصه آموزش سئو و بهینه سازی سایت، مطالب بی نظیری را در این رابطه در سایت خود با آدرس newseo.ir قرار داده است.

در newseo.ir می توانید به آموزش سئو رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین دوره آموزش سئو سایت امیر قمصری که در سایت نیوسئو قابل دسترسی است، پرمخاطب ترین دوره در سطح ایران می باشد و توسط آن می توانید سئو را از صفر تا صد فرابگیرید و به مطالب بی نظیر موجود در آن دست پیدا کنید.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:4

پنج شنبه 10 مهر 1399

5 گام تدوین استراتژی سئو

استراتژی سئو در سال 2018 از ضرورت های هر کسب و کار اینترنتی می باشد. زمان آن رسیده که هر کسب و کار و تیمی برای سال جدید برنامه ریزی کنند. تفاوت این برنامه با برنامه های شخصی در این است که برنامه های کاری نباید ناکارآمد باشند.

خیلی از شما می خواهید در سال 2018 استراتژی تازه ای برای سئو سایت خود داشته باشید. این استراتژی بستگی به فاکتورهایی از جمله پیچیدگی کار شما، مدت زمانی که به کار مشغولید و کاری که تا به حال انجام داده اید دارد.

با این حال، می توانید از این چک لیست استفاده کنید:

  1. سال قبل را مرور کنید

فکرهای خوب و رویاهای قشنگ برای سال جدید، عجیب و دور از انتظار نیستند. اما در این لحظه باید ببینیم از سال 2017 چه آموخته ایم.

اگر در ابتدای سال برای خود هدف گذاری می کنید، می توانید از این اهداف به عنوان معیارهایی برای سنجش موفقیت خود استفاده کنید و بفهمید کجا با سختی مواجه شده اید.

شرکت خود را به بخش های اصلی تقسیم کنید و نسبت به بازدهی که هرکدام از این قسمت ها داشته اند، سخت گیر باشید. نتایج (رنک، ترافیک، نرخ تبدیل) و اهداف واضح هستند. به خاطر داشته باشید که این نتایج به دنبال تداوم فعالیت و تلاش میسر می شوند و این مرور باید متمرکز بر نکاتی باشد که شما آموخته اید و بر روی برنامه ریزی سئو در سال 2018 تاثیر می گذارد.

آژانس های ارائه خدمات باید با مشتریان خود صحبت کنند تا نظر آنها را هم بدانند. این جلسات برای درک پیشرفت و رشد شرکت ضروری هستند و می توانند منجر به ساخت شرکت موفق تری بشوند.

در آخر، طبق تجربه من بهتر است این مرور را تا جای ممکن انجام دهید. از یک سو، مرور سال گذشته می تواند منجر به ساخت دیدگاه خوشبینانه شده و خستگی را از تن شما بیرون آورد. از سوی دیگر، از موانع پیش روی خود یادداشت برداری کنید و برای موفقیت در سال 2018، از تمامی ناامیدی ها و سختی های خود درس بگیرید. اما حواستان باشد که بیش از حد منفی نگر نشوید.

سئو، یک پروسه طولانی است. اگر کارهایی که انجام می دهید بر روی استراتژی خوبی استوار است، نگران نباشید، نتایج خوب حتما در راه هستند!

  1. استراتژی خود را مرور کنید

 ارزش پرداختن مجدد به استراتژی اولیه را دست کم نگیرید. نه تنها بازار و رفتار آن با وضعیت ثابتی در جریان هستند و اگر یک سال دیگر هم در همین وضعیت بمانید، تیم شما تجارب تازه ای به دست خواهد آورد که روی استراتژی بعدی شما تاثیر خواهد گذاشت.

فراتر از جستجوی کلمات کلیدی بروید. شخصیت خریداران خود و رفتار آن ها در قیف بازاریابی بسنجید. به افرادی که نقش اصلی در کسب و کار شما ندارند بپردازید. این افراد معمولا قادرند روی موارد تاثیر گذار در موفقیت نهایی، تاثیر داشته باشند.

شاید فکر کنید که همه چیز مرتب است. اما مرور دوباره استراتژی ضرری ندارد. شاید اگر بیشتر کند و کاو کنید، الماس های بیشتری هم بدست آورید.

  1. اهداف خود را مشخص کنید

اهداف و شاخص کلیدی عملکرد یا KPI را بسنجید. در جهانی که نتایج مانند یافتن آب در بیابان است، ساده ترین راه این است که هدف خود را روی داشتن درآمد بیشتر بگذاریم. از هدف گذاری کردن نترسید. ارقامی که به عنوان هدف برای خود تنظیم می کنید، باید قابل دستیابی باشند.

اگر هدف شما رسیدن به ترافیک خاصی است، این میزان باید چیزی بین ترافیک متوسط وب سایت و هدف شما باشد. اگر هدف شما رسیدن به نرخ تبدیل خاصی است، می توانید از ترافیک مورد نظر خود در نرخ تبدیل هدف استفاده کنید.

این اهداف به شما شفافیت و وضوح خاصی برای برنامه ریزی در خصوص سئو ۲۰۱۸ می دهد. برای مثال، اگر هدف شما افزایش نرخ تبدیل سایت به میزان X% در سال 2018 است، این هدف می تواند منجر به:

  • ارزیابی حداقل میزان رنک موردنیاز برای رسیدن به ترافیک هدف (و نرخ تبدیل ها) با استفاده از نرخ تبدیل فعلی.
  • دقت کردن به اینکه نرخ تبدیل ها باید بیشتر شده و به طراحی وب سایت و تیم UX/UI باید توجه بیشتری شود.
  • درک این مطلب که محتوا نباید هم راستا با انتهای قیف فروش باشد و استراتژی تولید محتوا نیاز به بازرسی دارد.

زمانی که اهداف خود را مشخص نمودید، آنها را بلااستفاده در میز خود رها نکنید. آن ها را منتشر کنید.

در تیم هایی که در خانه کار میکنند، بهتر است این اهداف بین تک تک اعضای مشغول به کار در پروژه منتشر شود. آژانس های ارائه خدمات بهتر است این اهداف را رو در رو به مشتریان اعلام کرده و توضیحات دقیق داده شود. این کار منجر به بهبود رابطه مشتری و فروشنده می شود. هر کس باید مسئولیت های خود را هم راستا با این اهداف انجام دهد.

  1. جلسه طوفان فکری 

 

همه ما در چنین جلساتی حضور داشته ایم. دوره رفاه نسبی ابتدای سال، کوتاه است و وظایف روزانه هیچوقت تمام نخواهد شد! شاید برای تیم ها، سخت باشد که زمانی را برای کنار هم بودن و برگزاری جلسات طوفان فکری در نظر بگیرند (این جلسات چیزی مازاد بر جلسات اصلی که برگذار می شوند، است). اما بهتر است همین حالا شروع کنید و این جلسات را تنظیم کنید.

پس از تحلیل هایی که برای سال جدید انجام شد (و احتمالا تعطیلات آرامش بخش سال جدید)، تیم ها زمان کافی برای نگاه کردن مجدد به قضایا، از زاویه ای دیگر داشته اند. جلسات طوفان مغزی می تواند جایی برای بروز دیدگاه ها و ایده های جدید باشد.

  1. برنامه ریزی

پس از بررسی مراحل 1-4 احتمالا ایده بهتر و مشخص تری از کاری که می خواهید در سال جدید انجام دهید به دست آورده اید. آیتم بندی و برنامه ریزی ریز برنامه ها و جزئیات اهداف شرکت در کل سال جدید، زیاد جالب نیست. پس بهتر است برای اهداف کلیدی و موارد اصلی برنامه ریزی کنید.

چیزی که اهمیت دارد این است که کمی انعطاف به خرج دهید (البته منظور از انعطاف ساده گرفتن نیست) تا پروسه خود را با سرعت مناسب طی کنید.

چیزی که باید قادر باشید برایش برنامه ریزی کنید، منابع در دسترس است. با مشخص شدن اهداف و استراتژی ها، بهتر است برنامه ای برای منابع مورد نیاز برای اجرای آنها در نظر بگیرید. حال چه این منابع، منابع انسانی باشند و چه بودجه مورد نیاز باشند.

بررسی منابع مورد نیاز اضافی نیز باید صورت پذیرد. این منابع می توانند به صورت استخدام افراد یا نیروهای دورکاری باشند. اگر برای بودجه داخلی خود نیاز به گرفتن مجوز و امضا دارید، این مجوزها را قبل از آنکه بودجه به پایان برسد تهیه کنید!

امیدوارم این 5 گام، شما را به خوبی برای سال 2018 آماده کرده باشد. بسته به نوع شرکت شما، نحوه مدیریت و منابع و استراتژی های اخذ شده، برخی تغییرات در اجرای موارد گفته شده لازم است.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 12:1

پنج شنبه 10 مهر 1399

5 استراتژی خارق العاده سئو سایت

استراتژی سئو بهترین راه برای رسیدن به رتبه های یک گوگل است.

امروزه سئو سایت در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که تکنیک و استراتژی سئو مناسبی در روند آن استفاده شود. همه ما می دانیم که پایین آمدن در SERP ها حتی در صورتی که به میزان یک مرتبه باشد، می تواند تاثیر شدیدی در افت ترافیک سایت شما بگذارد. آمارها نشان می دهد که رنک یک نتایج جستجو گوگل حدود 30 درصد از کل کلیک های دریافتی را از آن خود می کند. این در حالی است که رتبه دو نتایج جستجو تنها 13 درصد کلیک ها را دریافت می کند و این روند به همین ترتیب با کاهش رتبه، کمتر می شود. بنابراین افزایش رنک سایت تاثیر مستقیم در موفقیت کسب و کار شما دارد.

وقتی که به این موضوع می رسیم که یک وب سایت و محتوایی که دارد را باید بهینه سازی کنیم، لیست کارهایی که باید انجام دهید می تواند تا حدودی گیج کننده باشد. علت این است که موتورهای جستجو از فاکتورهای بسیار زیادی برای رتبه بندی صفحات مختلف وب سایت ها استفاده می کنند.

ما می دانیم که سئو کاران وظایف بسیار زیادی دارند که باید انجام دهند. تحقیقات نشان داده است که بیشتر آن ها می خواهند آن دسته از استراتژی های سئو را در اولویت قرار دهند که بیشترین سرمایه گذاری را برای آن ها رقم بزند. به دنبال همین موضوع ما در ادامه این مقاله به بررسی ۵ استراتژی می پردازیم که با استفاده از آن ها می توانید تاثیر مثبتی در موفقیت کسب و کار خود داشته باشید.

توجه داشتن به نوع تصاویر و سئو آن ها

علاقه مندان به سئو و برنامه ریزی سئو سایت می دانند که تصاویر به خودی خود نقش بسیار مهمی در بهینه سازی سایت ایفا می کنند. بنابراین شما قطعاً برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو نیاز دارید تا نحوه کار با آن ها را به خوبی بدانید. براساس آمارهای به دست آمده متوجه شدیم که تصاویر حدود ۳۰ درصد از کل نتایج جستجو در گوگل را به خود اختصاص می دهند. این نکته به ما نشان می دهد که کاربران بیشتر علاقه دارند تا وقتی در فضای مجازی در حال جستجو هستند، از تصاویر استفاده کنند. طبیعتا مقاله ها و صفحات سایتی که تصاویر بهتر و بهینه سازی شده را به اشتراک می گذارند، به طور کلی توانایی بیشتری در جذب مشتری و بهبود مشارکت با آن ها را دارند.

برای عملکرد بهتر در این زمینه و داشتن برنامه سئو سایت مناسب، پیشنهاد می‌کنیم که سئوکاران حتی نوع تصویری که می خواهند انتخاب کنند را از قبل در نظر داشته باشند. کاربران توجه بسیار زیادی به سرعت بارگذاری صفحات سایت دارند. گوگل اعلام کرده از هنگامی که زمان بارگذاری یک صفحه از یک به سه ثانیه به طول می انجامد، احتمال خروج کاربر از سایت به حدود ۳۲ درصد افزایش پیدا می کند.

به علاوه در آن هنگامی که سرعت بارگذاری از یک به ۵ ثانیه افزایش پیدا می کند، این احتمال تا ۹۰ درصد نیز افزایش پیدا می کند. در نتیجه تصاویر سایت نقش بسیار مهمی در بارگذاری صفحات و سرعت سایت دارد و شما باید حتما آن ها در برنامه ریزی سئو سایت خود مورد استفاده قرار دهید. همچنین به همین دلیل است که در دوره های آموزش سئو، این مورد را در اولویت ها قرار می دهند.

شما سه نوع تصاویر می توانید برای صفحات سایت خود و محتوای آن ها استفاده کنید؛ JPEG ،GIF و PNG.

با توجه به استراتژی های سئو که توسط صاحبان وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرند، بیشتر تصاویر شما به صورت آنلاین مشاهده می کنید، به صورت JPEG هستند و از آنجایی که این نوع تصاویر به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، می توان نتیجه گرفت که با انواع دستگاه ها سازگاری دارند. این دسته از عکس ها تصاویر را به صورت فشرده تر ارائه می کنند؛ بنابراین ممکن است که این مورد به کیفیت تصویر آسیب کوچکی بزند، اما زمان بارگذاری سایت شما را به خوبی بهینه می کند.

تصاویر GIF طی چند سال گذشته محبوبیت فوق العاده ای به دست آورده اند. علت این است که این دسته از تصاویر به کاربران اجازه می دهند یک انیمیشن ساده و منظم را مشاهده کنند. به این نکته دقت داشته باشید که گیف ها تنها از ۲۵۶ رنگ استفاده می کند. در نتیجه برای زمانی که شما می خواهید عکس های با کیفیتی بارگذاری کنید، به هیچ وجه پیشنهاد نمی شوند. با وجود این محدودیت، GIF ها برای بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت بسیار مناسب می باشند.

تصاویر PNG نسبت به مواردی که گفته شد جدیدتر می باشند. در نتیجه ممکن است در برخی از دستگاه ها سازگاری مناسبی نداشته باشند. همچنین از رنگ های بیشتری استفاده کرده و تصاویر واضح تر و دقیق تری را ارائه می‌کنند که این موضوع ممکن است مشکلات کوچکی در بارگذاری صفحات سایت به وجود بیاورد.

برای اینکه در انتخاب برنامه ریزی سئو مورد استفاده خود عملکرد خوبی داشته باشید، باید بدانید که تصاویر نقش مهمی در محتوای سایت دارند و شما با استفاده از نکاتی که در بالا گفته شد، باید دقیقاً بدانید که از چه نوع تصویری می خواهید استفاده کنید که مطابق با آن سرعت سایت شما نیز فرق خواهد کرد. وجود تعادل در کیفیت عکس ها، سرعت بارگذاری آن ها و سازگار بودن تصاویر با دستگاه های مختلف از اصلی ترین مواردی هستند که می‌توانند در برنامه ریزی سئو شما جز اولویت ها باشند.

اهمیت سازگاری سایت با تلفن های همراه

تقریبا از سال ۲۰۱۵ تمامی کسب و کارها اهمیت سازگاری سایت خود با تلفن های همراه را درک کردند. از آنجایی که الگوریتم موبایل فرندلی ارائه شد، تمامی صاحبان وب سایت ها تصمیم گرفتند که بهینه سازی برای تلفن‌ های همراه را در استراتژی های سئو خود وارد کنند.

به طور کلی سه نوع mobile site وجود دارد که هر کدام از آن ها فواید و اشکالات مخصوص به خود را دارد:

M(dot) sites

سایت های (M(dot اولین راه حل های واقعی برای برندهای علاقمند به ایجاد سایت برای کاربران تلفن همراه خود بودند. این مورد به صاحبان سایت اجازه می دهد تا سایت های جداگانه ای برای دستگاه های تلفن همراه ایجاد کنند. آن ها می توانند به صورت جداگانه این سایت های مخصوص کاربران تلفن همراه را سئو و بهینه سازی کنند. این سایت ها در ابتدا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند اما در بسیاری از زمینه ها میزان استفاده از آن ها در حال کاهش می باشد. در زیر عمده ترین مشکلات آن ها را بیان کرده ایم:

  • به وجود آمدن دو URL جداگانه
  • وجود ریدایرکت بین ورژن های سایت
  • وجود مشکلاتی برای به اشتراک گذاری لینک ها

Responsive design

Responsive design برای بسیاری از افراد یک راه حل انتخاب شده می باشد. این طراحی به طور خودکار نوع دستگاه نمایش سایت را تشخیص داده و بر اساس آن ویژگی های مختلف را تنظیم می کند. گوگل نیز اظهار داشته است که این طرح را نسبت به دیگر انواع طراحی ها ترجیح می دهد. البته برخی از کارشناسان گوگل اعلام کردند که هیچ کدام این طراحی ها نسبت به دیگری برتری نداشته و ما در الگوریتم خود این مورد را جزو فاکتورهای رتبه بندی قرار نداده ایم.

Responsive design علاوه بر مزیت هایی که دارد مشکلاتی نیز در عملکرد خود نشان داده است. بزرگترین اشکال آن این است استراتژی های سئو شما برای هر دو نوع مخاطب خود نمی تواند به صورت جداگانه باشد؛ این یعنی که اگر کاربران دسکتاپ شما ویژگی هایی را بپسندند که کاربران تلفن همراه از آن ها خوششان نمی آید، شما کاری در این زمینه نمی توانید انجام دهید. به عبارتی دیگر نمی‌توانید تناسبی بین سلیقه‌ های هر دو مخاطب خود داشته باشید.

Adaptive Design

Adaptive Design سرانجام سعی کرده است تا مشکلاتی که در موارد بالا وجود داشت را تا حدودی اصلاح کند. به این صورت که صاحبان وب سایت ها می توانند به صورت جداگانه پاسخ گوی هر دو مخاطب خود باشند. در این نوع طراحی همچنین برخی از مشکلات سرعت بارگذاری که در موارد قبلی وجود داشت، دیده نمی شود. اما ایرادی که از Adaptive Design میشود گرفت این است که مقداری پیچیده می باشد و صاحبان وب سایت ها نیاز به منابع زیادی برای یادگیری آن دارد.

اجرای Hreflang برای سئو سایت

استفاده از تگ های hreflang تضمین می کند که گوگل سایت شما را به درستی ایندکس کرده و برای مشتریان شما در مکان های مختلف آماده کرده است. هر کسی که سایتی را اداره می کند که برای کاربران مختلف با زبان های متفاوت طراحی شده است، باید تگ های hreflang را پیاده سازی کند. برخی از مردم معتقد هستند که این طرح ها ممکن است اضافی باشند به این دلیل که گوگل به طور خودکار می تواند تشخیص بدهد که چه صفحه ای برای چه زبانی نوشته شده است. در این باره باید بگوییم که این تگ ها در واقع به گوگل کمک می کنند تا در میان نسخه های متعدد صفحات سایت، سایت هایی که hreflang دارند را سریع تر شناسایی کند.

به عنوان مثال، اگر شما یک نسخه از وب سایت خود را برای کاربران انگلیسی‌ زبان طراحی کرده باشید، به احتمال زیاد ویژگی های مختلف مثل اطلاعات تماس، جستجوهای مرتبط، اطلاعات حمل و نقل، دستورهای زبان و بسیاری از موارد دیگری که مطابق با زبان انگلیسی می باشد را در طراحی خود پیاده سازی کردید. به همین ترتیب، شما می توانید همین کار را با نسخه آمریکایی و کانادایی استرالیایی یک سایت انجام دهید.در واقع نکته این است که شما می خواهید مطمئن شوید که وقتی نسخه اصلی سایت شما به صورت فارسی است، در عین حال سایت شما برای زبان های دیگر مثل انگلیسی، استرالیایی، کانادایی و غیره متناسب باشد.

در نتیجه این روندی است که حتما شما باید در برنامه ریزی سئو خود از آن استفاده کنید تا بتوانید در زمینه تجربه کاربری رتبه مناسبی از دیدگاه گوگل دریافت کنید.

بهینه سازی صفحات AMP

لازم است دوباره ذکر کنیم که کاربران اگر در صفحه سایتی وارد شود که سرعت مناسبی برای بارگذاری نداشته باشد، به سرعت از آن خارج می شوند. برای جلب رضایت کاربران در این زمینه و انتخاب برنامه ریزی سئو با توجه به جدیدترین نکات آموزش سئو، گوگل از سال ۲۰۱۸ به طور رسمی Page Speed را به عنوان یک فاکتور اصلی برای رتبه بندی صفحات در نظر گرفت. با این حال AMP چند سال است که فعالیت خود را شروع کرده است و در واقع به شما این امکان را می دهد به سرعت وب سایت در تلفن‌ های همراه را تنظیم کنید. با ایجاد صفحات AMP، شما در واقع تضمین می کنید که جدیدترین و مرتبط ترین صفحات شما سرعت کافی برای کاربران را داشته باشد. گوگل از صفحات AMP خوشش می آید؛ به این دلیل که این صفحات موجب می شوند محتوای یک سایت هر چه بهتر و و سریع تر به کاربران ارائه شود.

بهینه سازی نقشه سایت XML

ایجاد نقشه سایت XML می تواند نقش بسیار موثری در انتخاب استراتژی بهینه سازی وب سایت و کمک به گوگل ایفا کند تا گوگل به خوبی صفحات سایت شما را ایندکس کند. نقشه سایت XML در واقع به گوگل اطلاع می‌دهد که سایت شما چگونه سازمان‌ یافته شده است و در واقع شما می خواهید که گوگل به ترتیب کدام صفحات را مورد بررسی قرار دهد. بسته به هاست شما، به راحتی می توانید نقشه سایت تهیه کنید. به عنوان مثال وردپرس به شما این امکان را می دهد که با نصب یک افزونه، نقشه سایت خود را ایجاد و به طور منظم بروز رسانی کنید. پس از آن شما می توانید این نقشه سایت ایجاد شده را به صورت خودکار به گوگل ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, استراتژی سئو , بک لینک,



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:32

چهار شنبه 9 مهر 1399

تولید محتوا با هدف ساخت بک لینک در سئو سایت

دوره بک لینک به شما یاد می دهد چطور لینک های قوی داشته باشید

لینک سازی خارجی و دریافت بک لینک٬ 30 درصد سئو سایت می باشند. با شناخت انواع محتوایی که قابلیت و توانایی جذب لینک را دارند، می توانید استراتژی مطلوبی برای لینک سازی خارجی سایت خود داشته باشید.

از روزهای اولیه توسعه اینترنت، محتوا؛ یکی از اصلی ترین نیروهای هدایت کننده تعامل ما با وبسایت بوده است. بیل گیتس یک سخن معروف دارد که می گوید « محتوا پادشاه است». حتی گوگل نیز به ما گفته است که محتوا و لینک ها عامل اصلی الگوریتم های رتبه بندی آن ها می باشند.

خب ما متوجه شدیم که تولید محتوا اهمیت بسیاری دارد. آیا می دانید که چگونه با تولید محتوا می توان به موفقیت رسید؟

اولین گام برای تولید محتوا٬ درک هدف اولیه ی محتوای دیجیتال می باشد. برای بازاریاب ها، هدف اصلی محتوا جذب لینک، بهبود کلمات کلیدی و کمک به تبدیل می باشد. البته گاهی نیز یک هدف چهارم نیز وجود دارد که به صورت برند سازی و آگاهی معرفی می شود.

اما برند سازی نیز نیازمند جذب لینک و رشد کلمات کلیدی است؛ زیرا قابلیت رویت در نتایج جستجو٬ ابزاری برای افزایش آگاهی آنلاین نسبت به برند شما می باشد.

اما من می خواهم بر روی سه معیار اصلی (KPI) تمرکز داشته باشم. بازاریابان باید در بازاریابی محتوایی خودشان در نظر داشته باشند: لینک ها، کلمات کلیدی و تبدیل.

تولید محتوا با هدف ساخت بک لینک

لینک های داخلی و خارجی یکی از فاکتورهای اصلی الگوریتم های گوگل می باشند.

لینک ها همراه با محتوا، عامل اصلی در رتبه بندی صفحات مختلف در نتایج جستجو توسط موتورهای جستجو می باشد. در صورتی که شما می خواهید رتبه بندی قوی تری داشته باشید، نباید لینک ها را فراموش کنید.

لینک ها را می توان به صورت منفعل نیز به دست آورد اما شما نمی توانید صبر کنید دیگران صفحاتتان را پیدا کنند و سپس از لینک های شما استفاده کنند. بلکه شما باید به صورت فعال تلاش کنید تا بتوانید در نتایج جستجو، رقابت کنید. شما نیازمند تبلیغات راهبردی محتوایی و لینک سازی می باشید.

اما همه ی محتواهایی که شما ایجاد می کنید٬ ارزش بک لینک را ندارند و یا برای کمپین های جذب لینک مناسب نیستند. تبلیغات صفحات صحیح، مهم ترین روش برای رسیدن به موفقیت و درک دقیق از محتوا با قابلیت لینک سازی می باشد. بر اساس همین درک، میتوانید استراتژی لینک سازی را توسعه دهید.

محتوا با قابلیت لینک سازی، بازه ی گسترده ای از مخاطبین را در صدر قیف بازاریابی در نظر می گیرد. این محتوا در واقع با در نظر داشتن افراد هدف، به منظور افزایش آگاهی تولید می شود که در نتیجه، این افراد ممکن است برای اولین بار با برند شما تعامل داشته باشند. شما باید محتوایی داشته باشید که تا حد امکان برای افراد زیادی قابل استفاده باشد. همین موضوع باعث می شود که این محتوا لینک پذیر شود. افراد از محتواهای غیر مرتبط بک لینک نمی گیرند، حتی اگر از طریق ایمیل مکاتبه های قوی و خوبی داشته باشید.

نمونه هایی از محتواها که قابلیت لینک سازی دارند شامل این موارد می باشند:

  • محتوای جامع یا بنیادی
  • محتوایی با طراحی دقیق و جذابیت بصری
  • محتوای چالش بر انگیز و جذاب
  • محتوای تعاملی و درگیر کننده
  • محتوایی با ارزش خبری و مطابق با گرایش های مختلف
  • غیره…

این نوع از محتواها برای مخاطبین مختلف مناسب هستند و می توانند برای کمپین های لینک سازی نیز مناسب باشند.

اما نکته ی جالب این است که معمولا به سختی می توانید این صفحه هایی که ارزش لینک شدن دارند را در موتور جستجو رتبه بندی کنید. چون معمولا رقابت زیادی برای این صفحات در SERP ها وجود دارد (به دلیل پوشش موضوع گسترده ای که دارند). اما در صورتی که شما بتوانید برای این صفحات نتایج خوبی در رتبه بندی گوگل بدست آورید، احتمالا می توانید از طریق مستنداتی که دیگران برای پوشش موضوعات گسترده در نظر میگیرند، لینک به دست بیاورید.

در نهایت، حتی در صورتی که صفحات لینک پذیر شما در موتورهای جستجو رتبه بندی نشوند، این محتواها به شما کمک می کنند تا لینک هایی را به دست بیاورید که موجب اعتبار و قدرت برای وبسایت و برند شما می شود تا محتوای شما که مبتنی بر کلمات کلیدی هستند نیز بتوانند رتبه بندی بهتری داشته باشند.

استفاده از محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی برای افزایش قابلیت رویت

لینک ها باعث می شوند که رتبه بندی شما افزایش پیدا کند اما محتوایی که قابلیت جذب لینک را دارد همیشه رتبه بندی خوبی پیدا نمی کند. این محتوا برای دریافت لینک طراحی شده است نه رتبه بندی اما شما همیشه باید محتوای راهبردی و مبتنی بر کلمات کلیدی ایجاد کنید که هدف آن، رتبه بندی در موتور جستجو و قابلیت رویت باشد.

هدف اصلی محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی٬ رتبه بندی بهتر برای مجموعه ای از کلمات کلیدی و طرح های مختلف می باشد. بر خلاف محتوا با قابلیت جذب لینک که مخاطبین گسترده ای را هدف می گیرد. این نوع از محتوا یک مخاطب هدف محدود تر و خاص را هدف می گیرد.

برای یافتن این مخاطبین، شما باید جستجوی کلمات کلیدی راهبردی و تحلیل های زمینه ای را انجام دهید. یافتن کلمات کلیدی هدف٬ یک فرآیند گسترده می باشد اما می توانید با در نظر گرفتن موضوعات زیر، کار را شروع کنید:

  • کدام عبارات و کلمات به صورت مستقیم مرتبط با محصولات و سرویس های شما می باشد؟
  • آیا گوگل «جستجوی مربوطه» را برای این عبارات ارائه می کند؟
  • کدام عبارات برای مخاطبین شما مناسب است؟ آیا تفاوتی از این نظر بین مخاطبین وجود دارد؟
  • آیا عبارت های هم معنی و جایگزین برای صفحه های فعلی وجود دارد؟
  • آیا رقبای شما از عبارات متفاوتی در سایت شان استفاده می کنند؟
  • غیره

این لیست یک لیست کامل نیست اما این سوالات می توانند نقطه آغاز کار در جهت حرکتی صحیح باشند.

مادامی که شما کلمات کلیدی هدف را شناسایی می کنید، باید امکان استفاده از این کلمات کلیدی و محتوایی که می خواهید برای آن ها ایجاد کنید را هم از نظر رتبه بندی، در نظر بگیرید. فرصت های جستجوی مرتبط با هر کدام از این کلمات کلیدی به چه صورتی است؟

در حالی که انواع عواملی وجود دارد که می توان آن ها را از نظر فرصت جستجو در نظر گرفت، در نهایت مهم ترین موضوعات٬ حجم جستجو و رقابت برای کلمات کلیدی می باشد. هر چه حجم جستجو بالاتر باشد، فرصت ترافیک بیشتر و رقابت کمتر است. به این معنی که احتمال این که شما رتبه بندی شوید، بیشتر می باشد.

یک موضوع مهم که باید در رابطه با حجم جستجو در نظر داشته باشید، این است که تخمین های ارائه شده (از ابزاری مانند SEMrush)٬ ممکن است برای یک عبارت کمتر از حد واقعی باشد. زیرا این تخمین ها تنها حجم مربوط با همان عبارت خاص را ارائه می کنند. اما، درصورتی که شما یک صفحه ایجاد کنید که رتبه بندی خوبی برای یک عبارت داشته باشد، این صفحه احتمالا برای تمام عبارات کلیدی طولانی مرتبط با آن عبارت منفرد نیز رتبه بندی خوبی خواهد داشت. این موضوع باعث می شود حجم جستجوی به دست آمده به صورت محسوسی افزایش پیدا کند.

در حالی که به سختی می توان برای محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی٬ لینک به دست آورد؛ مجدد به این دلیل که این محتوا بر روی مخاطبین محدودتری متمرکز می باشد٬ رتبه بندی صفحات شما باعث می شود این فرصت را داشته باشد تا با ذکر مطالبی در صفحات دیگر تولید کنندگان محتوا٬ که در رابطه با همان موضوع کار می کنند، به صورت منفعل لینک به دست بیاورید. شما باید از تمام فرصت های لینک سازی موجود استفاده کنید. این صفحات معمولا مبتنی بر تمرکز دقیق بر روی مخاطبین خاص و معیار دیگر صفحات مرتبط (محتوایی با قابلیت جذب لینک) در سایت شما، رتبه بندی می شوند.

تولید محتوای تبدیل کننده برای جذب ترافیک تایید صلاحیت شده

محتوایی که قابلیت دریافت لینک دارد و محتوای متمرکز بر روی کلمات کلیدی با یکدیگر کار می کنند تا باعث بهبود عملکرد جستجوی ارگانیک شده و افراد بیشتری را به سایتتان جذب کند. شما باز هم نیازمند صفحه های تبدیل کننده هستید تا بتوانید از افزایش مخاطبین خودتان، منفعت ببرید.

محتوای تبدیل کننده٬ بازدید کننده هایی که در انتهای قیف بازاریابی شما قرار دارند را هدف می گیرد و آن ها را تحریک می کند تا یک کار خاص (ثبت نام در ایمیل، تماس تلفنی، خرید و غیره) را انجام دهند. ماهیت تبلیغاتی این صفحات باعث می شود که سایت های دیگر به سختی برای این صفحات بک لینک ارائه کنند. به همین دلیل، گوگل تنها این صفحات را در جستجوهایی ارائه می کند که تجاری هستند و خاص محصولات و یا سرویس های شما می باشند. این صفحات معمولا از نظر نتایج جستجو به شدت رقابتی هستند.

با لینک سازی های مناسب به صورت داخلی می توانید رتبه بندی برای صفحه های تبدیل کننده را با انتقال اعتبار از صفحاتی که قابلیت جذب لینک دارند، افزایش دهید. شما میتوانید از لینک سازی داخلی برای هدایت بازدید کننده های ارگانیک از محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی با رتبه بندی بالا به این صفحات، استفاده کنید.

محتوای تبدیل کننده یکی از مهم ترین موضوعات برای موفقیت کسب و کار شما می باشد و من به شما پیشنهاد می کنم که منابع مختلف را بررسی کنید تا بتوانید صفحه های تبدیل کننده را ایجاد کرده و سایت خودتان را برای این تبدیل ها، بهینه سازی کنید.

بازاریابی جامع محتوایی برای موفقیت

انواع مختلف از محتوا اهداف مختلفی دارند و سه هدف اصلی محتوای آنلاین شامل لینک، کلمات کلیدی و تبدیل می باشد. برای ایجاد کردن یک وبسایت موفق، شما باید تمام این اهداف را مطابق با محتوای خودتان، بررسی کنید.

موثر ترین استراتژی های محتوایی٬ این KPI ها را با انواع مختلف از محتوایی که با یکدیگر از این اهداف پشتیبانی می کنند در نظر می گیرد. محتوایی که قابلیت جذب لینک دارد٬ باعث شکل گیری اعتبار می شود و از رتبه بندی برای محتوای مبتنی بر کلمات کلیدی پشتیبانی می کند. همین محتوا باعث افزایش قابلیت رویت می شود و بازدید کننده های جدید به سایت جذب می کند. لینک های داخلی از این صفحات باعث می شود که بازدید کننده های ارگانیک به صفحه های تبدیل بروند. سپس در آن جا فرم اطلاعات را پر می کنند تا تیم فروش با آن ها تماس بر قرار کند.

سرمایه گذاری در این محتوا بخش اساسی موفقیت آنلاین می باشد و زمانی که تمام صفحات شما به خوبی به صورت بخش های مختلف از استراتژی بازاریابی محتوایی جامع کار کنند، می تواند اتفاق زیبایی رقم بخورد!

 

منبع: دوره آموزش سئو

 



:: برچسب‌ها: آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , بک لینک,



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:8

سه شنبه 8 مهر 1399

6 تکنیک برتر ساخت بک لینک

دوره آموزش بک لینک در حال حاضر با 90 درصد سود دهی جزء بهترین دوره هاست. به عنوان سئوکار، ما می دانیم که مکاتبه کردن برای دریافت بک لینک باید به صورتی انجام شود که وبسایت هایی که بر روی آن ها کار می کنیم، به اعتباری که نیاز دارند برسند. با در نظر داشتن این که بک لینک که یکی از سه عامل رتبه بندی مهم می باشد (بر اساس مطالعه های مختلف)، قطعا اجرای مکاتبه برای دریافت بک لینک، اهمیت زیادی دارد.

با وجود این که به دلیل دنیای راز آلود سئو کلاه سیاه این کار بسیار پیچیده شده است، اما وبمسترهایی که در دنیای دیجیتال وجود دارند، کاملا متوجه ارسال ایمیل های عمومی می شوند و به همین دلیل، استفاده از روش های قدیمی نیازمند تلاش زیاد با نتیجه کم میباشد.

به همین دلیل، من لیستی از تکنیک های مکاتبه برای بک لینک به روش نینجا ها را برای شما آماده کرده ام! تکنیک هایی که در کار با بسیاری از سایت ها، یاد گرفته ام. در قلب بیشتر این تکنیک ها، محتوای جذاب قرار دارد که باعث برجستگی سایت شما می شود و باعث به دست آمدن بک لینک برای سایت شما می شود.

خب حالا می خواهیم کار را شروع کنیم و کمربند مشکی خودمان را برای ساخت بک لینک قوی به دست بیاوریم. (ببخشید اگر جوک های نینجا خیلی بامزه نیستند)

شش مورد از بهترین روش های ایجاد بک لینک بسیار قوی برای سایت

  1. فعالیت های اسپانسری برای یک دانشکده یا تیم دانشگاهی

خب حالا قبل از این که وارد تکنیک اول شویم، باید بگویم که این روش نیازمند این است که شما یا کسی که برایش کار می کنید، اندکی پول هزینه کند تا بتواند به بک لینک برسد. با وجود این که پشتیبانی کردن از یک تیم تنها نیازمند چند صد پوند می باشد و تنها چیزی که از آن ها می خواهید، یک بک لینک از صفحه تیم شان می باشد که اگر شما بتوانید با تیم درستی مکاتبه کنید، میتوانید یک بک لینک معتبر از سایت های دانشگاهی با دامنه edu. برسید که تاثیر و اعتبار بسیار بالایی دارند.

  1. تکنیک آسمان خراش

تکنیک آسمان خراش، تکنیکی است که توسط Brian Dean از سایت Backlinko ارائه شده است و شما می توانید از سایت او، اطلاعات بیشتری را کسب کنید. در واقع، این روش شامل یافتن یک موضوع مهم با قابلیت رتبه بندی می باشد که قابلیت دریافت لینک را دارد. سپس شما باید بر اساس این ایده، تلاش کنید تا نسخه بهتری از آن محتوا را ارائه کنید و تلاش کنید تا با مکاتبه با افراد صحیح، آن را در معرض دید قرار دهید و لینک دریافت کنید.

در صورتی که کسی محتوایی را مثلا در رابطه با “10 روش برتر برای کار به سبک نینجا” ایجاد کرده باشد، شما می توانید تلاش کنید و یک پست با نام “11 روش برتر برای کار به سبک نینجا” را درست کنید! نکته اصلی این روش، این است که شما همیشه حوزه صحیحی را پیدا کنید و یک تحقیق درست انجام دهید، در نتیجه اگر شما از طرف یک مشتری کار می کنید حتما باید از نظرات آن ها استفاده کنید و سپس بر اساس نظرات آن ها، تحقیق خودتان را انجام دهید.

 

  1. مصاحبه با کسی در وبسایت خودتان

بله، این روش، یکی از روش های کسب بک لینک می باشد که بیشتر کارهایش در سایت خودتان انجام می شود. شما باید یک فرد موثر در صنعت خودتان را پیدا کنید و آن ها را متقاعد کنید تا یک مصاحبه با سایت شما داشته باشند. اگر سایت شما، سایتی در رابطه با افراد مشهور و پر از مصاحبه نباشد، قطعا اگر به کسی در صنعت کاری خودتان پیشنهاد دهید تا با شما مصاحبه کند، به احتمال زیاد خوشحال خواهد شد و پیشنهاد شما را قبول می کند.

تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید، این است که آن ها دنبال کننده های کافی در رسانه های اجتماعی داشته باشند. در این صورت این افراد می توانند محتوای شما را در شبکه های اجتماعی خودشان منتشر کنند. در نتیجه زمانی که این مصاحبه ها را انجام دادید، آن را در اختیار تیم های PR و شبکه های اجتماعی خودتان قرار دهید و اجازه دهید که تا وقتی که می توانند این محتوا را منتشر کنند و در بهترین حالت، شما می توانید از این روش، بک لینک های ارزشمندی را به دست بیاورید.

  1. ساخت یک ابزار رایگان

ابزارهای رایگان، یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن بک لینک می باشد و تمام کاری که شما باید انجام دهید، این است که نگاهی به پست های مرتبط با “بهترین ابزار سئو” بیندازید و لیست های مختلفی از ابزار رایگان را مشاهده کنید که بعضی از آن ها فقط برای ایجاد کردن بک لینک های معتبر خودکار، ایجاد شده اند. نیازی نیست این ابزار خیلی خاص باشند فقط باید به درد کاربر بخورند. مثلا، یک کارگزار املاک می تواند یک ماشین حساب برای محاسبه رهن و اجاره منزل را ایجاد کند که یک ابزار ساده می باشد که می تواند ترافیک هدفمند ایجاد کند که موجب شکل گیری بک لینک های مناسب از سایت های مرتبط می باشد.

  1. ایجاد کردن داده های خودتان

در رابطه با تاثیر داده ها و نحوه استفاده از آن ها برای به دست آوردن بک لینک، اطلاعات بسیار زیادی وجود دارد. با این وجود، اگر شما هیچ داده جالبی نداشته باشید تا آن را در اخبار و یا پست های خودتان منتشر کنید چطور؟ خب، همیشه راه هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن، داده های خودتان را ایجاد کنید. سایت هایی مانند Google Surveys وجود دارد که شما می توانید از افراد مختلف، سوالاتی را بپرسید و سپس داده های مربوطه را بر اساس پارامترهای خودتان منتشر کنید.

با این وجود، کاری که شما با داده ها می کنید برای به دست آوردن بک لینک با این روش، اهمیت دارد. یعنی شما باید این داده ها را با یک تیتر جذاب در وبسایت خودتان منتشر کنید. شما می توانید به Reddit مراجعه کنید و مرتبط ترین موضوعات مربوط به داده های خودتان را شناسایی کرده و سپس محتوای خودتان را به صورت ناشناس منتشر کنید تا ببینید آیا می تواند برای کاربران جذابیت داشته باشد یا خیر. در صورتی که پست شما نتواند جذاب باشد، می توانید به توییتر بروید و با ژورنالیست های محلی و افراد فعال در صنعت خودتان، ارتباط برقرار کنید. قطعا خیلی سریع یک نفر پیدا می شود که داده های شما برایش جذابیت داشته باشد.

 

  1. ونویسی از ویدئو

آخرین تکنیکی که ما درباره آموزش ساخت لینک برای سایت از whiteboard Friday های Moz یاد گرفته ایم و واقعا روش مفیدی می باشد. در هر ویدئو در این سایت، یک رو نویسی از ویدئو نیز ارائه شده است. همانطور که Moz می داند، گوگل به سختی می تواند زمینه موجود در ویدئو را درک کند در نتیجه آن ها یک متن HTML را ارائه می کنند که باعث می شود گوگل بهتر بتواند محتوا را درک کند. این موضوع باعث می شود که کار گوگل بسیار ساده تر شود.

شما دقیقا چطور می توانید از این روش استفاده کنید؟ خب، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای ویدئویی مرتبط با زمینه کاری خودتان که توسط یک متخصص یا یک فرد موثر ایجاد شده است را پیدا کنید. سپس باید سایت آن ها را بررسی کنید تا ببینید که آیا این محتوا همراه با یک رو نویسی از ویدئو ارائه شده است یا خیر و در صورتی که رو نویسی متنی از ویدئو وجود نداشت، گنج خودتان را پیدا کرده اید! شما می توانید یک رونویسی برای ویدئو ایجاد کنید و سپس آن را بر روی وبسایت خودتان قرار دهید.

در نهایت، شما باید از فرد تولید کننده محتوا در یکی از حساب های اجتماعی خودتان مثل توییتر، تعریف کنید! مثلا می توانید بگویید که “من واقعا عاشق این ویدئو شدم شما درست کرده اید. من یک رو نویسی از این ویدئو ایجاد کرده ام که برای همه مفید است و لینک آن را در همین پست قرار داده ام.” در این صورت شاید آن فرد لینک رونویسی شما را در سایت خودش قرار دهد و در نتیجه یک بک لینک خوب به دست بیاورید.

جمع بندی

امیدواریم که این تکنیک ها برای شما مفید بوده باشد. مهم ترین نکته این است که ساخت لینک خیلی سخت تر از گذشته شده است و حالا همه ایمیل های ساده برای ساخت بک لینک را نادیده می گیرند. با این وجود، باز هم می توان بک لینک درست کرد. همیشه سعی کنید که خلاق باشید، به آرامی پیش بروید و مثل نینجا رفتار کنید و سعی کنید محتوایی با کیفیت برای کاربران خودتان را ایجاد کنید.

منبع

https://www.newseo.ir/seo-learning/backlink-building-best-techniques



:: برچسب‌ها: آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ,



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:13

دو شنبه 7 مهر 1399

سئو چیست و چه مزایایی دارد؟

سئو چیست؟ امروزه همان سوالی است که در تمامی زیرشاخه های کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، مطرح می شود.

سئو یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر

کمی گنگ است؟ جای هیچ نگرانی نیست؛ ادامه این مطلب را با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید تا متوجه مفهوم سئو شوید.

ممکن است بارها شنیده باشید که مالکین کسب و کار یا بازاریاب ها در رابطه با اهمیت بازاریابی دیجیتال و یا مزایای سئو صحبت می کنند. همچنین احتمالا شنیده اید که چرا هر کسب و کار کوچکی باید در زمینه سئو فعالیت کند. اما واقعا تعریف سئو چیست؟

سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو می باشد و شاید فقط یک کلمه سه حرفی باشد اما میتواند یک دنیا تفاوت در استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما ایجاد کند. ر قسمت زیر ما به این سوال پاسخ میدهیم که تعریف سئو چیست؟ ما همچنین بعضی دیگر از سوالات رایج در رابطه با بهینه سازی موتور جستجو را بررسی می کنیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم که درک بهتری نسبت به ماهیت و اهمیت سئو برای کسب و کار خودتان به دست بیاورید.

در ضمن اگر قصد بهره بردن از یک استراتژی سئو را داشتید، می توانید از خدمات مجموعه نیوسئو نیز استفاده کنید.

تعریف سئو چیست و چه مفهومی دارد؟

معنی بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو (SEO: Search Engine Optimization) فرآیند تغییر دادن طراحی و محتوای وبسایت برای نمایش بهتر در موتور جستجو می باشد. با بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو، شما میتوانید قابلیت رویت وبسایت خودتان را در جستجوهای ارگانیک و غیر پولی در نتایج موتور جستجو، تقویت کنید.

اگر هنوز نمیدانید که کار سئو چیست و چطور کار می کند، به صورت خلاصه آن را برای شما توضیح میدهیم. موتورهای جستجو مانند گوگل، سایت شما را بررسی می کنند، طراحی و محتوای آن را بررسی می کنند و تلاش می کنند که موضوعات وبسایت شما را شناسایی کرده و میزان رضایت کاربران نسبت به سایت را درک کنند. این فرآیند با نام بررسی وبسایت یا Crawl شناخته می شود. این فرآیند به موتورهای جستجو کمک می کند تا نتایج بهتر و مفید تری را به کاربران ارائه کنند.

با بهبود سئو سایت، کسب و کار شما میتواند کار موتورهای جستجو را برای درک و ایندکس کردن محتوای شما ساده تر می کند. هر چه وبسایت شما از نظر موتورهای جستجو بهتر باشد، احتمال این که موتورهای جستجو سایت شما را در جستجوهای مربوطه برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا سرویس های شما توسط کاربران، ارائه کنند.

به عنوان مثال، سایت Alibaba برای عبارت “خرید بلیط قطار” رتبه اول را در صفحه نتایج دارد.

آن ها برای ترافیک ارگانیکی که از جستجوهای مشتری های خودشان به دست می آورند، هیچ هزینه مالی را پرداخت نمی کنند.

با ایجاد کردن تغییرات کوچک یا پیچیده در وبسایت خودتان، کسب و کار شما میتواند سئو خودش را تقویت کرده و در نتیجه رتبه بندی شما در موتور جستجو بهبود پیدا می کند. هدف بیشتر کسب و کار ها، رتبه بندی در صفحه اول گوگل، بینگ، و دیگر موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات کلیدی می باشد که مرتبط با محصولات یا سرویس های شما می باشد. تنها روشی که میتوانید برای بهبود رتبه بندی خودتان استفاده کنید، بهبود سئو در طول زمان می باشد.

رتبه بندی در SERP ها چیست؟

حالا که شما فهمیده اید که سئو چیست و چه معنا و مفهومی دارد، می خواهیم کمی جلوتر برویم. یکی دیگر از سوالات رایج که می شنویم این است؛ رتبه بندی SERP چیست؟

SERP به معنی صفحه نتایج موتور جستجو می باشد. رتبه بندی SERP شرکت شما یعنی جایگاه سایت شما در موتور جستجو. بهبود بهینه سازی موتور جستجو به شما کمک می کند که رتبه بندی خودتان را تقویت کرده و قابلیت رویت سایت خودتان به صورت آنلاین را بهبود بخشید. هر چه رتبه بندی شما در SERP ها برای کلمات و عبارات کلیدی مربوطه بالاتر باشد، احتمالا مشتریان بیشتری سایت و خدمات و محصولات شما و یا موضوعات مربوطه در موتور جستجو را پیدا می کنند.

برای بیشتر بخش ها، بیشتر مشتریان فقط صفحه اول گوگل، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگر را بررسی می کنند. به همین دلیل هر کسب و کاری که می خواهد قابلیت رویت خودش را در موتور های جستجو بیشتر کرده و مشتریان خودش را افزایش دهد، باید تلاش کند که رتبه بندی SERP خودش را بهبود بخشد.

SEO چیست,تعریف سئو چیست,سئو چیست

من می دانم سئو چیست و کار بهینه سازی هم کرده ام؛ حال چگونه سئو سایت خود را بهبود بخشم؟

عوامل مختلفی وجود دارد که بر روی رتبه بندی و سئو شما تاثیر دارد. اگرچه گوگل از الگوریتم های پیچیده ای برای مشخص کردن رتبه بندی شما در موتور جستجو استفاده می کند، اما باز هم می توانید با استفاده از بهترین روش های موجود برای طراحی و تولید محتوای وبسایت، رتبه بندی خودتان را بهبود بخشید.

در ادامه ما به چند روش اشاره می کنیم که میتوانید با استفاده از آن ها رتبه بندی خودتان در نتایج موتور جستجو را بهبود بخشید.

  • تولید محتوای با کیفیت؛ یکی از بهترین روش ها برای بهبود رتبه بندی سئو، تولید کردن محتوای با کیفیت منحصر به فرد و مهم می باشد. هر چه محتوای با کیفیت تری تولید کنید، موتور های جستجو اهمیت بیشتری به سایت شما میدهند و متوجه می شوند که سایت شما مفید می باشد.
  • جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید؛ یکی دیگر از المان های مهم برای بهبود سئو، جستجوی کلمات کلیدی می باشد. شما باید کلمات کلیدی را پیدا کنید که مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما به دنبال آن ها هستند. سپس باید محتوای خودتان را بر اساس این کلمات و عبارات کلیدی ایجاد کنید تا بتوانید احتمال رتبه بندی در SERP ها را افزایش دهید.
  • مطمئن شوید که سایت شما با موبایل سازگار است؛ اگر می خواهید در بازار دیجیتال رقابت کنید، قطعا باید سایتی سازگار با موبایل داشته باشید. سایت های سازگار با موبایل نه تنها باعث بهبود تجربه کاربری در وبسایت شما می شود، بلکه بر روی رتبه بندی سئو شما هم تاثیر دارد.
  • بهینه سازی وبسایت برای جستجوی صوتی؛ آیا می دانید که بر اساس گفته گوگل، حالا 41% از بزرگسالان و 55% از نوجوانان به صورت روزانه از جستجوی صوتی استفاده می کنند؟ به علاوه، بر اساس تحقیقات Gartner 30% از جستجوها در سال 2020 به صورت جستجوی صوتی خواهد بود. در دنیای امروز که در آن بسیاری از افراد ترجیح میدهند که از جستجوی صوتی استفاده کنند، قطعا این موضوع بر روی سئو وبسایت شما تاثیر میگذارد.

مهم ترین تفاوت در جستجوی صوتی و متنی (تایپ شده) کلمات کلیدی مورد استفاده می باشند. وقتی یک نفر می خواهد به صورت نوشتاری جستجو کند در موتور جستجو می نویسند «رخت خواب ارزان»، اما وقتی همین فرد بخواهد به صورت صوتی جستجو کند، می گوید «چطور می توانم یک رخت خواب ارزان بخرم؟». پس می بینید که در جستجوی صوتی، کلمات کلیدی طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرند. چون که به صورت طبیعی، عبارات گفتاری طولانی تر هستند و بیشتر حالت سوالی دارند. پس اگر می خواهید بدانید که کلمات کلیدی سئو چیست، در ابتدا باید مشخص کنید که منظور از آن کلمه کلیدی، به صورت صوتی است یا متنی.

چند عامل سئو دیگر وجود دارد که شما باید آن ها را کنترل کنید. اما، عوامل مختلفی از آن ها به صورت خارجی هستند یعنی این عوامل تحت تاثیر بازدید کنندگان و یا خوانندگان وبسایت شما می باشد. مثلا اعتبار سایت شما مبتنی بر کیفیت سایت ها یا افراد دیگری است که از لینک صفحات شما استفاده کرده و یا صفحه شما را برای دیگران به اشتراک می گذارند. هر چه سایت های با کیفیت بیشتری از لینک شما استفاده کرده باشند، اعتبار شما نیز بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل سئو که میتواند بر روی رتبه بندی SERP شما تاثیر داشته باشد، این است که آیا بازدید کنندگان زمان کافی برای تعامل با محتوای شما صرف میکنند یا سریع سایت شما را ترک می کنند. این پارامتر با نام نرخ پرش هم شناخته می شود. به دلیل این که نمی توان به هیچ صورتی تضمین کرد که بازدید کنندگان مدت زمان طولانی در سایت شما بمانند و از محتوای شما استفاده کنند، شما باید محتوای جذابی ایجاد کنید که مخاطبین دوست داشته باشند از آن ها استفاده کنند و در سایت شما باقی بمانند.

عوامل منفی تاثیرگذار بر سئو چیست؟

فعالیت های خاصی وجود دارند که می توانند به بهبود سئو شما کمک کنند اما عواملی نیز وجود دارد که تاثیر منفی بر روی بهینه سازی موتور جستجو دارند. در این قسمت، ما چند عامل سئو منفی را بررسی می کنیم:

  • محتوای ضعیف یا بدون اطلاعات کافی؛ بعضی از شرکت ها تلاش می کنند تا از روش های ساده برای تولید محتوا استفاده کنند و محتوای ضعیفی را در وبسایت خودشان قرار میدهند. اما، محتوایی که اطلاعات کمی داشته باشد معمولا تاثیر منفی بر روی سئو شما ایجاد می کند. این محتوا برای بازدید کنندگان وبسایت شما مفید نیست در نتیجه گوگل و دیگر موتورهای جستجو سایت شما را به خاطر محتوای ضعیف جریمه می کنند.
  • محتوایی که بیش از حد کلمه کلیدی در آن نوشته شده باشد؛ یکی دیگر از موضوعاتی که میتواند به صورت منفی بر روی رتبه بندی موتور جستجو تاثیر داشته باشد استفاده زیاد از کلمات کلیدی است. این موضوع زمانی رخ میدهد که شما مقدار زیادی از کلمات کلیدی را بدون دلیل در محتوای خودتان استفاده کنید. مثلا، ممکن است در یک پست وبلاگ بیست مرتبه از کلمه کلیدی استفاده کنید اما پست شما ارزش یا مفهومی نداشته باشد. این متن فقط پر شده از کلمات کلیدی. موتور های جستجو، این رفتار را جریمه می کنند زیرا واقعا ارزشی برای بازدید کنندگان ندارد.
  • لینک به محتوای اسپم؛ در بخش قبلی، ما در رابطه با بک لینک از منابع با کیفیت و تاثیر مثبت آن بر روی اعتبار وبسایت شما صحبت کردیم که باعث می شود رتبه بندی شما در موتور جستجو بهبود پیدا کند. اما در صورتی که شما از وبلاگ های اسپم، تالارهای گفتمان و یا منابع کم اعتبار دیگری لینک داشته باشید، ممکن است این موارد بر روی رتبه بندی SERP شما تاثیر منفی داشته باشد.

این ها تنها چند مورد محدود هستند که بر روی سئو شما تاثیر منفی دارد. بهترین روش برای اجتناب از جریمه شدن به خاطر این حالت از رفتار، استفاده از بهترین روش های سئو و تمرکز بر روی تولید محتوای با کیفیت می باشد. بهینه سازی موتور جستجو نیاز به زمان دارد تا بتواند باعث تولید ترافیک ارگانیک در سایت شما شود. حال شاید بگویید که این پروسه زمان بر است و در نهایت سودرسانی سئو چیست؟

درست است که سئو سایت یک پروسه زمان بر است؛ اما، استفاده از بهترین روش ها و تلاش برای ایجاد کردن محتوای با کیفیت و مفید، قطعا در انتها سود زیادی را برای شما ایجاد می کند. به این صورت که وقتی یک سایت، رنک یک در نتایج جستجو را بعد از مدت زمان زیادی به دست می آورد، به همین راحتی ها شاهد افت رنک نخواهد بود و اگر به درستی از تکنیک های سئو استفاده کند، ممکن است برای سال  

تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی سئو چیست؟

یکی از سوالات رایج دیگر که می شنویم این است: آیا رسانه های اجتماعی بر روی سئو تاثیر دارند؟ این سوال، خیلی مهم است.

چند روش وجود دارد که فعالیت در رسانه های اجتماعی بر اساس آن ها می توانند بر روی سئو و رتبه بندی شما در SERP ها تاثیر داشته باشند. به صورت کلی، محتوای رسانه های اجتماعی شما باعث می شود که ترافیک بیشتری به وبسایت شما جذب شود. با اشتراک گذاری لینک ها به صورت منظم در وبسایت و ارائه لینک محتوای خودتان در رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک و لینکدین، باعث می شود که مشتریان احتمالی بیشتری را به سایت خودتان جذب کنید و محتوای خودتان را به افراد بیشتری ارائه کنید.

پروفایل های شرکت شما در رسانه های اجتماعی نیز می توانند در موتورهای جستجو رتبه بندی شود. مثلا همین الان نام شرکت خودتان را در گوگل جستجو کنید. آیا پروفایل رسانه های اجتماعی شما هم نمایش داده می شود؟ شرکت هایی که در رسانه های اجتماعی هم فعالیت دارند، معمولا از فیسبوک، توییتر، لینکدین و پروفایل های دیگر استفاده می کنند تا این پروفایل ها همراه با وبسایت شرکت در نتایج جستجو نمایش داده شود. بهترین روش برای رتبه بندی پروفایل های رسانه های اجتماعی، فعالیت و مشارکت فعال با مخاطبین و دنبال کنندگان در رسانه های مختلف می باشد. البته هنوز ابتدای کار هستید؛ اما اگر بدانید که کارکرد ابزارهای سئو چیست، متوجه خواهید شد که بسیاری از این ابزارهای تحلیل سئو سایت، پروفایل های شبکه های اجتماعی را هم به شما نشان می دهند. این یعنی شبکه های اجتماعی از طرق مختلف می توانند به رتبه بندی شما در نتایج جستجوی گوگل کمک کنند.

گاهی اوقات اعتبار اجتماعی شما هم بر روی رتبه بندی SERP ها تاثیر دارد. این یعنی موتورهای جستجو تعداد دنبال کنندگان و میزان مشارکت آن ها نسبت به پروفایل های رسانه های اجتماعی شما را برای رتبه بندی در نظر می گیرند. سپس آن ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا رتبه بندی برند شما را در نتایج جستجو، مشخص کنند.

سئو سایت,سئو سایت چیست,کار سئو چیست

چرا سئو برای کسب و کار من مهم است؟

حالا که میدانید سئو چیست و اندکی در رابطه با نحوه کارکرد آن آگاهی دارید، ممکن است با خودتان بگویید که سئو چرا باید برای من مهم باشد؟

مهم نیست که شما در چه زمینه ای فعالیت می کنید یا کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک است، اما مشتریان هر روزه به دنبال برند های آنلاین مانند برند شما هستند. یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این مشتریان احتمالی، استفاده از موتورهای جستجو می باشد.

این طور در نظر بگیرید: وقتی می خواهید در رابطه با یک محصول یا یک سرویس اطلاعات به دست بیاورید کجا را جستجو می کنید؟

اینترنت!

به همین دلیل مشتریان شما هم برای یافتن پاسخ سوالات و یا تحقیق در رابطه با محصولات یا سرویس های مختلف از اینترنت و موتورهای جستجو استفاده می کنند. برای بیشتر مشتریان، سفر خریدار با جستجو در موتور هایی مانند گوگل شروع می شود. آن ها به دنبال عبارات یا کلمات کلیدی مطابق با نیازها و یا چالش های خودشان می گردند و سپس به وبسایتی می روند که می تواند راهکار خوبی را به آن ها ارائه کند. در صورتی که آن ها اول با کسب و کار شما رو به رو شوند، ممکن است صدها هزار دلار به درآمد شما اضافه شود.

با بهبود سئو، شما میتوانید رتبه بندی خودتان در صفحه نتایج موتور جستجو را بهبود بخشید. این موضوع باعث بهبود قابلیت رویت شما، افزایش احتمال جذب مشتریان و بهبود رتبه بندی شما می شود. با استفاده از محتوای با کیفیت که بر روی کلمات و عبارات کلیدی مربوطه تمرکز دارد، میتوانید در زمان نیاز مشتریان به آن ها کمک کرده و پاسخ سوالات و راهکار مشکلات آن ها را ارائه کنید.

بهینه سازی موتور جستجو برای  کسب و کارهای کوچکی که میخواهند در بازار آنلاین رقابت کنند اهمیت بسیار زیادی دارد. بیشتر کسب و کارهای کوچک بودجه های بازاریابی دیجیتال کمی دارند. اگر چه ممکن است نتوانند با شرکت های بزرگ در زمینه تبلیغات رقابت کنند، اما باز هم سئو می تواند تاثیر خوبی بر روی کار آن ها داشته باشد. هر  شرکت، فارغ از اندازه اش می تواند بهینه سازی موتور جستجو را تقویت کرده و رتبه بندی خودش را در SERP ها افزایش دهد.

فراتر از موتورهای جستجو بیاندیشید

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در رابطه با وبسایت شرکت خودتان در نظر داشته باشید، این است که دیدگاه شما باید فراتر از موتورهای جستجو باشد. به بیان دیگر، شما باید به فکر کاربران انسانی باشید که به وبسایت شما می آیند و از محتوای شما استفاده می کنند. البته ممکن است در نگاه اول این موضوع کمی عجیب  باشد، اما این نگرش یکی از بهتری روش ها برای بهبود سئو و رتبه بندی در موتور جستجو می باشد.

مثلا شما میتوانید محتوایی را بنویسید که به صورت عالی برای موتور جستجو بهینه سازی شده است، اما در صورتی که این محتوا برای انسان ها بی معنی باشد، در این صورت هیچ فایده ای نصیب کسب و کار شما نمی شود. اصلا مهم نیست که چند مرتبه از یک کلمه کلیدی در پست یا صفحه خودتان استفاده می کنید، در صورتی که محتوا به بازدید کنندگان شما کمکی نکند، قطعا آن ها سایت شما را ترک کرده و دیگر به سایت شما باز نمی گردند.

شرکت شما در زمان طراحی وبسایت باید انسان ها را در نظر داشته باشد نه موتور جستجو. بازدید کنندگان باید بتوانند از دسکتاپ یا موبایل به راحتی از سایت شما استفاده کنند و در آن جابجا شوند. هر چه یافتن اطلاعات مورد نیاز کاربران سخت تر باشد، احتمال این که سایت شما را ترک کرده و به سراغ سایت دیگری بروند، بیشتر خواهد بود.

نگاهی دقیق تر به سئو (معرفی برخی از اصطلاحات)

خب امیدواریم تا اینجای کار به خوبی درک کرده باشید که سئو چیست چراکه در این بخش بدون داشتن درک درستی از بیس سئو، نمی توانید مفاهیم را درک کنید. همیشه سعی کنید در ابتدا پایه خوبی ایجاد کنید و بر روی آن، ساختار مدنظر خود را بسازید. یادتان هست در مدرسه، بیان می شد که فلانی پایه ریاضی اش ضعیف است؟ این مسئله در مورد سئو سایت نیز کاملا صدق می کند. پس اگر هنوز نمی دانید سئو چیست، برگردید و این مقاله را حتی برای چند مرتبه مطالعه کنید تا مشکلی در آینده برای شما به وجود نیاید؛ البته اگر می خواهید در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت خود را شروع کنید!

در ابتدای کار موتور جستجوی گوگل، درک مفهوم سئو کمی سخت بود؛ اما وب سایت های برتری که در این زمینه فعالیت داشتند، عبارات و اصطلاحاتی را بیان کردند تا درک سئو برای همگان ملموس شود. یکی از کارهایی که این وب سایت، از جمله Moz، انجام دادند، این بود که فعالیت های مرتبط با سئو را به چندین بخش دسته بندی کردند. در ادامه این دسته بندی ها و نام گذاری ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید یکی از این عبارات بود. یادتان است که در بالاتر بیان کردیم که سئو یعنی هماهنگی سازی سایت خود با الگوریتم رتبه بندی گوگل؟ خب باید بگوییم که برخی فعالیت ها وجود دارند که خارج از این چارچوب بوده و می توانند رتبه وب سایت شما را افزایش دهند! در ادامه بیشتر در مورد این مسئله صحبت می کنیم و فعلا کاری با این نوع فعالیت ها نداریم. سئو کلاه سفید در واقع یعنی سئو خوب، سئو قانونی، سئو جوانمردانه یا هر اسمی که می خواهید بر روی آن بگذارید. تمامی فعالیت هایی که در قالب سئو کلاه سفید شناخته می شوند، مطابق با قوانین گوگل و الگوریتم آن هستند و هر وب سایتی که بهتر از سایت های دیگر، این تطابق را به گوگل بفهماند، می تواند در رتبه های برتر نتایج جستجوی گوگل، رتبه بندی شود.

سئو کلاه سیاه

دسته دیگری که برخی از فعالیت های سئو در آن قرار می گیرند، سئو کلاه سیاه می باشد. کلاه سیاه شامل روش ها و تکنیک هایی است که هدف از انجام تمامی آن ها، دور زدن خزنده موتور جستجوست.

اگر از قدیم الایام اهل جستجو کردن در فضای وب بوده باشید، حتما برایتان پیش آمده که عبارتی را جستجو کنید و وارد یکی از لینک های صفحه اصلی گوگل شوید؛ اما بعد از ورود، هیچ محتوا یا مطلب مرتبطی که شما را به آنچه می خواستید برساند، ندیده اید!

این مسئله یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه بود که طی آن کاربران مختلف برای عبارت کلیدی های متعدد وارد یک صفحه می شدند و آن صفحه رنک و ورودی کلی وب سایت را به شدت افزایش می داد.

اما امروزه دیگر چنین اقداماتی از سوی وبمسترها امکان پذیر نیست.

چراکه گوگل بروز رسانی های زیادی در الگوریتم رتبه بندی خود ایجاد کرده است تا از بروز و به ثمر رسیدن تکنیک های کلاه سیاه، جلوگیری کند. ولی هنوز هم روش هایی وجود دارد که برخی از وبمسترها از آن ها استفاده می کنند تا الگوریتم گوگل را دور زده و در بین رتبه های برتر قرار بگیرند.

اما دقت داشته باشید که اگر سایتی از این اصول استفاده کند و گوگل متوجه این قضیه بشود، به طور کلی سایت را از میان نتایج جستجوی خود حذف خواهد کرد!

سئو کلاه سیاه دقیقا برخلاف کلاه سفید، در تلاش است تا فعالیت هایش بر اساس قوانین گوگل نباشد.

سئو داخلی یا همان On-page SEO

احتمالا نام این نوع از بهینه سازی سایت را زیاد شنیده اید و تا حدودی با آن آشنایی دارید. سئو داخلی شامل تمام چیزهایی می شود که کاربران شما آن ها را در سایت مشاهده می کنند. بخش عمده آن را محتوای سایت تشکیل می دهد. یعنی شما تمامی فاکتورهای داخلی سایت خود را برای موتور جستجو و کاربران بهینه سازی کنید.

سئو داخلی در صورتی در بهبود رتبه بندی سایت شما تاثیرگذار است که محتوای ساختاریافته، یونیک، باکیفیت و خاص را به مخاطبین ارائه کند.

محتوایی می تواند رتبه خوبی در نتایج جستجو بگیرد که بهترین پاسخ را برای مشکل کاربران ارائه کرده باشد.

بنابراین فهمیدیم که مهم ترین بخش در سئو داخلی این است که اطمینان حاصل کنید که محتوای شما باکیفیت و فوق العاده است. اما این به تنهایی کافی نیست و یکسری فاکتور مهم دیگر وجود دارند که باید رعایت شوند. اگر علاقه مند هستید بیشتر در این زمینه اطلاعات به دست بیاورید، مقاله سئو داخلی ما می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

سئو خارجی یا همان Off-page SEO

ارائه یک تعریف دقیق برای سئو خارجی شاید کمی دشوارتر از سئو داخلی باشد. اما به طور خلاصه و جامع، سئو خارجی را می توان به صورت زیر تعریف نمود:

سئو خارجی سایت شامل تمامی فعالیت هایی است که در محیط داخلی سایت انجام نشده و در ارتباط با سایت های دیگر است و هدف از آن ها ارتقا رتبه و اعتبار وب سایت مدنظر می باشد.

اولین و مهم ترین بخش از سئو خارجی وب سایت، لینک سازی است. همیشه به خاطر داشته باشید که لینک سازی یکی از بزرگترین بخش های سئو سایت به شمار می رود و همواره به آن نیاز خواهید داشت. برخی از کارشناسان سئو سایت، لینک سازی را سخت ترین کاری که در زمینه بهینه سازی سایت وجود دارند، می دانند.

این مسئله خیلی مهمی است…

لینک گرفتن از وب سایت هایی که اعتبار خوبی نزد گوگل دارند، می توانند در رتبه بندی صفحات سایت شما تاثیر بسزایی بذارد. دقت داشته باشید که هیچ زمان نمی توان تاثیری که یک لینک بر روی وب سایت می گذارد را اندازه گیری کرد. طبیعی است که کسب لینک از وب سایت های معتبر، کار آسانی نیست.

شبکه های اجتماعی یکی دیگر از سیگنال های تاثیرگذار خارجی هستند که رتبه سایت شما را بهبود خواهند داد. اگر کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیسبوک، توییتر و … در مورد وب سایت شما صحبت کنند و شما در آنجا نیز به عنوان یک برند شناخته شده حضور داشته باشید، این مسئله به طور غیرمستقیم می تواند به افزایش اعتبار شما در گوگل کمک کند. علاوه بر این ها، شما می توانید طرفداران خود در شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود دعوت کرده و از این طریق ورودی خوبی به دست بیاورید.

تا اینجای کار فهمدید که سئو چیست و زیرشاخه های کلاه سفید، کلاه سیاه، داخلی و خارجی آن چه تعاریفی دارند. دو بخش مهم دیگر می ماند به نام های سئو فنی و سئو محلی که هر سئوکاری باید آن ها را به خوبی بشناسد.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ,



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:30

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::