آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 434
بازدید کل : 29350
تعداد مطالب : 370
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

پنج شنبه 24 خرداد 1403

نحوه تبلیغات در گوگل

در هر ثانیه، 2.3 میلیون جستجو در گوگل انجام می شود؛ اکثر صفحات نتایج جستجو شامل تبلیغات گوگل است. با پرداخت هزینه توسط مشاغل، تبلیغات گوگل می تواند روشی کاملاً اثربخشی برای هدایت کاربران هدف به وب سایت شما باشد، دقیقاً زمانی که افراد در جستجوی انواع محصولات یا خدمات مرتبط با کار شما هستند، گوگل سایت شما را به آن ها پیشنهاد می دهد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 18:36

دو شنبه 21 خرداد 1403

تاثیرات مثبت قالیشویی در پرند بر دوام فرش ها

قالیشویی در پرند با استفاده از تکنیک‌ ها و محصولات خاص، فرش ‌ها را از گرد و غبار و لکه ‌های مختلف پاک کرده و ظاهر زیبا و درخشان آن ‌ها را حفظ می‌ کند. تاثیرات مثبت قالیشویی بر دوام فرش‌ ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و می ‌تواند به طول عمر و زیبایی فرش ‌ها کمک زیادی کند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 17:35

یک شنبه 20 خرداد 1403

روانشناسی رنگ ها

در صورت تمایل به راه اندازی کسب و کار آنلاین، باید اهمیت تاثیر روانشناسی رنگ ها در این زمینه را در نظر داشته باشید. رنگ ها توانایی تأثیرگذاری قابل توجهی بر ذهن انسان ها دارند و هر رنگ می تواند بر تصمیم گیری های روزانه ما تأثیر بگذارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چه رنگ هایی می توانند توجه کاربران را جلب کنند و یا چه ترکیبات رنگی بر اساس روانشناسی رنگ ها می توانند برای لوگو یا رنگ سایت شما موثر و جذاب باشند. بنابراین، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 16:52

یک شنبه 20 خرداد 1403

۲ نیاز اساسی کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

روش های مختلفی برای توسعه و پیشرفت کسب و کارها وجود دارد که آن ها را می توان به عنوان نیازهای اساسی، تعریف کرد. یکی از این راهکارها راه اندازی وب سایت و بهینه سازی آن براساس اصول سئو است. سئو یکی از مهم ترین الزامات هر کسب و کار اینترنتی محسوب می شود. به همین دلیل است که بیشتر مدیران کسب و کارها به دنبال یک دوره آموزش سئو جامع و کاربردی هستند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:12

چهار شنبه 16 خرداد 1403

نیچ مارکتینگ چیست؟

برای پاسخ به سوال "نیچ مارکتینگ چیست؟"، در ابتدا باید با مفهوم این عبارت آشنا شوید. نیچ مارکتینگ یا نیش مارکتینگ، هر دو تلفظ درست هستند. در کشور ما، به دلیل نوع بازاریابی که در آن استفاده می‌شود، به آن بازاریابی گوشه‌ای نیز معروف است. این نوع بازاریابی، هدف خاصی از جامعه را مورد توجه قرار می‌دهد. در چند سال اخیر، استفاده از این نوع بازاریابی در ایران بسیار رایج شده است. در این مقاله، مفهوم نیچ مارکتینگ را به خوبی توضیح داده‌ایم، لذا با ما تا انتها همراه باشید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:33

یک شنبه 13 خرداد 1403

معرفی بهترین قالیشویی در عظیمیه کرج

یکی از صنایع مهم و کاربردی در بیشتر کشورها صنایع قالیشویی می‌باشد. فرش‌ها و قالی‌ها یکی از گرانترین وسایل منزل هستند که بیشتر مورد آلودگی و کثیفی قرار می‌گیرند. به همین منظور برای شست‌وشو فرش‌ها به صورت اصولی که آسیبی به فرش و قالی شما وارد نشود بهترین گزینه انتخاب یک قالیشویی حرفه‌ای و پیشرفته می‌باشد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 17:20

شنبه 12 خرداد 1403

مشتری هدف کیست؟

بعد از راه‌اندازی کسب و کارتان، باید به دنبال مشتریان هدف خود باشید. ابتدا ممکن است بپرسید که مشتری هدف چیست؟ برای پیشرفت در کسب و کارتان، اولین قدم این است که به دنبال مشتریان هدف خود باشید تا بتوانید رضایت آن‌ها را به دست آورید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 16:44

شنبه 12 خرداد 1403

نکات بسیار مهم برای علاقه مندان به یادگیری برنامه نویسی جاوا

امروزه یادگیری جاوا از اهمیت بالایی برخوردار است. این زبان به دلیل کاربردهای وسیعی که در توسعه نرم‌افزارهای متنوع از جمله وب، موبایل، سرورها و بسیاری از نیازهای صنعتی دارد، در لیست زبان‌های محبوب و مورد توجه برنامه‌نویسان قرار گرفته است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:33

پنج شنبه 10 خرداد 1403

انواع باشگاه مشتریان

جذب یک مشتری جدید برای یک کسب و کار و شرکت، هزینه‌های قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. بسیاری از شرکت‌ها برای حفظ مشتریان قدیمی خود، باشگاه مشتریان راه اندازی کرده‌اند تا خدمات ویژه‌ای به مشتریان قدیمی خود ارائه دهند و بتوانند آن‌ها را راضی نگه دارند. این اقدام باعث افزایش تعداد مشتریان و فروش آن‌ها می‌شود. در این مقاله، سعی کرده‌ایم به شما توضیح دهیم که باشگاه مشتریان چیست و چگونه می‌توان یک باشگاه مشتریان قوی داشت. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 10:21

چهار شنبه 9 خرداد 1403

لیست بهترین قالیشویی کرج در سال 2024

از قدیم تا کنون همیشه تمیزی و نظافت خانه‌ها یکی از دغدغه‌های فکری خانواده‌ها بوده است. درواقع در بعضی از روزهای سال مانند زمانی که به عید و یا روزهای خاصی از سال نزدیک می‌شویم نظافت منزل یکی از رسومات به حساب می‌آید. هرساله با نزدیک شدن به سال نو خیلی از افراد سعی بر این دارند که اسباب منزل خود را از غبار و آلودگی پاک کنند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 18:28

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


آموزش تولید محتوا
سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::